Życie

To kategoria ogólna, w której będę zamieszczała artykuły dotyczące naszego codziennego życia

życie w tarocie

zamów wróżbęjak zamówić wróżbę

Zmienność kobiet

Zmienność kobiet

Kobieca zmienność
Kobieta zmienną jest Już nasz wieszcz narodowy, Adam Mickiewicz, zauważył, że „kobieta, to puch marny, to wietrzna istota”, podkreślając jej zmienność i ulotność. I trudno się tu nie zgodzić. Kobieta, z natu... czytaj więcej
Jak sobie poradzić po śmierci męża ?

Jak sobie poradzić po śmierci męża ?

Jak sobie poradzić po śmierci męża ?
Śmierć bliskiej osoby Śmierć bliskiej osoby jest jednym z najbardziej traumatycznych i bolesnych doświadczeń w życiu człowieka. W jednej chwili tracimy kogoś, z kim dzieliliśmy naszą codzienność niekiedy prz... czytaj więcej
Stres i nerwy

Stres i nerwy

Dobre sposoby na stres i nerwy
Dobry sposób na stres Życie człowieka to swoista pogoń z czasem, z obowiązkami, z troskami codzienności. Każdy dzień przynosi nam nie tylko to, co sobie planujemy, ale również to, czego zupełnie się nie spod... czytaj więcej
Uprzejmość a szacunek

Uprzejmość a szacunek

Uprzejmość a szacunek
Uprzejmość wobec ludzi Uprzejmość wobec drugiego człowieka nie powinna być dla nas czymś okazjonalnym, a elementem naszej codzienności. Prawda jest taka, że uprzejmość nic nas nie kosztuje, czasami wręcz nie... czytaj więcej
Niedojrzały facet w związku

Niedojrzały facet w związku

Niedojrzały facet w związku
Niedojrzały mężczyzna Każdy zdrowy związek wymaga od partnerów lojalności, wspierania się, oddania, wierności wobec siebie i przede wszystkim dojrzałości w sytuacjach kryzysowych. Nie ma chyba kobiety, która... czytaj więcej
Toksyczni ludzie

Toksyczni ludzie

Jak odciąć się od toksycznych ludzi ?
Jak się bronić przed toksycznymi ludźmi ? W życiu spotykamy różnych ludzi. Oczywiście, najbardziej wartościowe są te relacje, które dają nam radość, uszczęśliwiają nas i wnoszą wiele dobrego do naszego życia... czytaj więcej
Kryzys wieku średniego

Kryzys wieku średniego

Jak długo trwa kryzys wieku średniego ?
Czym jest kryzys wieku średniego ? Kryzys wieku średniego spotyka niemal każdego mężczyznę i najczęściej właśnie kojarzony jest z mężczyznami. Nie wykluczyłabym jednak, że nie dotyka on i kobiet, ale najbard... czytaj więcej
Dlaczego nie podobam się kobietom ?

Dlaczego nie podobam się kobietom ?

Dlaczego kobiety mnie nie lubią?
Dlaczego dziewczyny mnie nie chcą ? Każdy mężczyzna w mniejszym lub większym stopniu pragnie być podziwiany przez kobiety. Pragnie zwracać ich uwagę i wzbudzać ich sympatię. Jeśli kobiety nie zwracają na nie... czytaj więcej
Odwaga w życiu

Odwaga w życiu

Czy warto być odważnym w życiu?
Jak zacząć być odważnym ? Mówi się, że do odważnych świat należy. I można powiedzieć, że jest wiele prawdy w tych słowach. Najczęściej odwaga kojarzy nam się z jakimś bohaterskim wyczynem, ale jest to równie... czytaj więcej
Porównywanie siebie do innych

Porównywanie siebie do innych

Porównywanie się z innymi
Porównywanie się do innych... Każdy z nas jest inny. Każdy z nas wyróżnia się indywidualnymi cechami osobowościowymi, indywidualnym sposobem myślenia, indywidualnym odczuwaniem konkretnych sytuacji. Każdy z ... czytaj więcej
Cynizm a sarkazm

Cynizm a sarkazm

Cynizm a sarkazm
Cynizm i sarkazm Mianem cynizmu określa się postawę etyczną, która charakteryzuje się brakiem uznania i podważaniem wartości oraz norm, obowiązujących w określonym środowisku. Najprościej mówiąc, jest to lek... czytaj więcej
Czym jest charyzma ?

Czym jest charyzma ?

Co to jest charyzma ?
Jak rozpoznać charyzmę u kogoś ? Wielu z nas pewnie zastanawia się, czym tak naprawdę jest charyzma. Każdy z nas ma świadomość, że są ludzie charyzmatyczni, tacy, którzy są w stanie poruszyć innych, lecz maj... czytaj więcej
Asertywność w życiu i w pracy

Asertywność w życiu i w pracy

Jak być asertywnym ?
Jak być asertywnym człowiekiem ? Asertywność to zdolność człowieka do posiadania i wyrażania własnego zdania oraz wyrażania własnych emocji i postaw w taki sposób, by nie naruszało to praw i poczucia prywatn... czytaj więcej
Ruch fizyczny a zdrowie

Ruch fizyczny a zdrowie

Aktywność fizyczna a zdrowie psychiczne
Ruch to zdrowie Nie na darmo mówi się, że „ruch to zdrowie” i „w zdrowym ciele zdrowych duch”. Każdy z nas, kto zaczyna przygodę z aktywnością fizyczną i dzięki niej zmienia styl swojego życia, dość szybko p... czytaj więcej
Czy wracać do ojczyzny

Czy wracać do ojczyzny

Czy powinnam wrócić do Polski ?
Czy mam wracać do Polski ? Życie na emigracji, pomimo tego, że wielu ludziom podniosło standard życia, nie jest łatwe. Przeprowadzka do innego kraju daje wiele nowych możliwości, ale pociąga za sobą jeszcze ... czytaj więcej
Gdy on jest maminsynkiem

Gdy on jest maminsynkiem

Syndrom nieodciętej pępowiny
Jak odciąć pępowinę z matką ? Więź, łącząca rodziców i dzieci, a zwłaszcza matkę z dziećmi, jest dość szczególna. Można powiedzieć, że w prawidłowo budowanej relacji zamyka się wszystko, co najpiękniejsze, a... czytaj więcej
Czy moje marzenia się spełnią ?

Czy moje marzenia się spełnią ?

Czy marzenia się spełniają ?
Czy marzenia są nam potrzebne ? Każdy z nas ma swoje marzenia. Mówi się nawet, że jeśli człowiek przestaje marzyć, to oznacza, że nie żyje. Są marzenia i duże, są i zupełnie małe, lecz zawsze wydają się nam ... czytaj więcej
Dlaczego mam koszmary ?

Dlaczego mam koszmary ?

Skąd się biorą koszmary senne ?
Jak się pozbyć koszmarów sennych ? Każdy z nas niezależnie od wieku choć raz w życiu musiał zmierzyć się z koszmarem sennym, budząc się w nocy zlany zimnym potem, z poczuciem lęku i zagubienia. Koszmarny sen... czytaj więcej
Zmiana charakteru

Zmiana charakteru

Czy można zmienić charakter ?
Czy charakter jest dziedziczny ? W jednym z wcześniejszych wpisów na bloga wspominałam, że osobowość człowieka, jego charakter, podlega nieustannej ewolucji i jego sposób bycia, zachowania zmienia się pod wp... czytaj więcej

O mnie

Czy można zmienić charakter ? horoskop Jestem doświadczoną kobietą, wróżką i numerologiem. Moja sprawność w interpretacji rozkładów kart tarota i uzupełnianie jej numerologią zadziwia często nawet mnie, stąd pewnie tak spore zainteresowanie moimi wróżbami. Oprócz wiedzy teoretycznej i praktycznej, wykazuję się również szczerością w moich wróżbach, dlatego masz pewność, że powiem Ci zawsze to co pokazały mi karty a nie to,co chcesz usłyszeć Zawsze stawiam na szczerość i prawdę rozkładając karty, ponieważ to zawsze popłaca. Moimi ulubionymi taliami do wróżenia są Tarot of Dreams (Tarot Snów) oraz Legacy of the Divine Tarot (Boski Tarot) Ciro Marchetti. Nie wróżę natomiast z kart klasycznych do gry, z kart cygańskich i tarota anielskiego.

Moim klientem może zostać każda pełnoletnia osoba, która pragnie dowiedzieć się jak będzie wyglądać jej przyszłość. Moimi klientami są najczęściej kobiety, choć bardzo dużą grupę moich stałych klientów stanowią również mężczyźni. Każdy mój klient jest indywidualną osobowością, ma inne wykształcenie, zawód, przekonania a łączy ich chęć zmiany na lepsze w swoim życiu i poszukiwanie impulsu, który może te zmiany zapoczątkować...

Pomimo tego, że wróżyłam już tysiącom osób to zawsze podchodzę do każdej nowej wróżby i do każdego nowego klienta i staram się tak, jakbym wykonywała swoją pierwszą wróżbę. Dzięki takiemu podejściu, wiedzy i doświadczeniu jestem w stanie zaoferować wróżby z kart tarota o wysokiej sprawdzalności. Życie nauczyło mnie, że solidność, zaangażowanie oraz kochanie tego co się robi zawsze procentuje na moją korzyść, dlatego tego będę się trzymała cały czas.

W przypadku zainteresowania moimi wróżbami proszę o kontakt pod tym adresem e-mail: wrozka@otylia.pl. Lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie zamów wróżbę. Pozdrawiam serdecznie.

Opinie o mnie

opinie

"Pani Otylio, dziękuję za wróżbę .Będę do niej wracała, kiedy zwątpię w swoje plany i cele. Pozdrawiam Panią i również życzę wszystkiego dobrego"

Pani Jolanta


opinie

"Pani Otylio.... Bardzo dziekuje za wróżbe czytajac ja czytałam o sobie dziekuje za nadzieje...zdaje sobie sprawe ze to nie jest wyrocznia tylko wskazowka pewnego rodzaju, ale napewno bedzie mi łatwiej podjac decyzje o odejsciu od A. i zwiazaniu sie z M.......jeszcze raz bardzo dziekuje...napewno sie jeszcze odezwe :) pozdrawiam serdecznie "

Pani Agnieszka


opinie

“ Dziękuję bardzo za szybka odpowiedź. Już wiem na czym się mam koncentrowac i to, ze nie warto walczyć z wiatrakami. Pozdrawiam i na pewno będe jeszcze korzystała z Pani usług. Pozdrawiam ”

Pani Ewa


KLIKNIJ, aby zobaczyć wszystkie opinie

Szybki kontakt




Chcesz rabatu ?

Wstaw mój baner w zamian za rabat - kliknij tutaj

partners friends

Jak zamówić ?

zamów wróżbęjak zamówić wróżbę