Wróżka Rotterdam

Konatkt do wróżki z Rotterdamu (Zagranica)

salon wróżb Rotterdam

Napisz do mnie już teraz!


    Aktualne promocje na moje wróżby: Pierwsza z nich dotyczy wróżby miłosnej. Jej koszt to tylko 99 zł. Więcej tutaj: WRÓŻBA MIŁOSNA. Druga promocja to "WRÓŻBA NA 2023 ROK". Jej koszt to 90 zł. Więcej tutaj: WRÓŻBA NA 2023 ROK. Obydwie promocje są ograniczone czasowo.

    Dobra wróżka Rotterdam

    Jesteś z Rotterdamu z Holandii a być może tylko stacjonujesz w Rotterdamie i masz dosyć szukania profesjonalnej wróżki ?


    Najważniejsze informacje na skróty. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej:

    • INFORMACJE O MNIE
    • O MOICH WRÓŻBACH
    • OPINIE O MOJEJ PRACY
    • PRZYKŁADOWE ROZKŁADY

    Jestem przekonana, że to właśnie mnie szukałaś. Pozwól sobie na luksus i zaufaj mi.

    Stawianiem kart i numerologią pasjonuję się długi okres czasu, dlatego z miłą chęcią mogę zasugerować Ci moje wróżenie z kart. Jestem bardzo doświadczoną wróżką.

    Każdy mój klient ma inne dylematy, ale dzięki rozkładowi tarota udaje nam się odnaleźć najbardziej rozsądne rozstrzygnięcie w danej sytuacji.

    Tarot Rotterdam

    Jeżeli poszukujesz pomocy dobrej wróżki, to proszę o kontakt ze mną.

    Wróżka Rotterdam

    Wróżka Otylia - Twoja sprawdzona Wróżka - Tarocistka w Rotterdamie

    jak zamówić wróżbę

    Wróżka Rotterdam opinie


    opinie

    “Droga Pani Otylio Bardzo dziękuję za wróżbę, nie spodziewałam się jej tak szybko. Przeczytałam ją dziś. No i szok, bo choć spodziewałam się takich wiadomości, to czytanie prawdy o sobie nie zawsze jest przyjemne...”

    Pani Irena


    opinie

    “Chciałem serdecznie podziękować Pani za wróżbę nie wiedziałem że nie znając człowieka można go przejrzeć niemal że na wylot. To co Pani napisała o mnie pokrywa się z prawdą w 90%... a wszystko to szybko i łatwo i jak za taką cenę bardzo obszerne i konkretne. Jestem Pani bardzo wdzięczny. Pozdrawiam! ”

    Pan Rafał


    opinie

    "Dziękuję pani Otylio za tak szybką wróżbę oraz za zaproszenie do grona znajomych na facebook. Po raz kolejny korzystna wróżba , która podniosła mnie naduchu i sprawiła , że wróciła mi chęć do życia , chociaz to jeszcze nie to. Pozdrawiam."

    Pan Tomasz


    opinie

    “witam. dzieki Pani inaczej teraz na to wszystko patrze odrzyła we mnie nadzieje ze jeszcze moge być szczesliwy w zyciu. nie dziekuje bo wiem ze się nie dziekuje za takie zeczy,ale zycze Pani wszystkiego dobrego i bardzo się ciesze ze jeszcze są tacy ludzie jak Pani. zycze dużo zdrowia i pozdrawiam serdecznie.”

    Pan Adam


    opinie

    "Pani Otylio, dziękuję za wróżbę .Będę do niej wracała, kiedy zwątpię w swoje plany i cele. Pozdrawiam Panią i również życzę wszystkiego dobrego"

    Pani Jolanta


    opinie

    "Dziękuję Pani za wróżbę tarota. Nie spodziewałam się takiej szybkiej odpowiedzi z Pani strony. Dzięki niej poznałam ważne dla mnie fakty . Dziękuję razjeszcze i pozdrawiam."

    Pani Ewelina


    opinie

    "Bardzo dziekuje za wrozbe! Oby sie spelnila chociaz zupelnie nie wiem co moge zrobic, zeby on sie "przelamal"... A na dodatek on jest teraz w zwiazku z inna kobieta."

    Pani Gosia


    opinie

    “Pani Otylio - bardzo,bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. Przeczytałam i jestem pod WIELKIM wrażeniem. W wolnej chwili przeczytam to po raz kolejny i w domowym zaciszu przeanalizuję zdanie po zdaniu wyciągając cenne wnioski i wskazówki. ”

    Pani Marzena


    opinie

    “Pani Otylio Bardzo ucieszyła mnie wróżba od Pani. Strasznie dziękuje i czekam aż się spełni... Bałam się że już nic dobrego mnie w życiu nie spotka, ale dała mi Pani nadzieję na lepsze jutro... i za to serdecznie dziękuje.”

    Pani Monika


    opinie

    "Pani Otylio.... Bardzo dziekuje za wróżbe czytajac ja czytałam o sobie dziekuje za nadzieje...zdaje sobie sprawe ze to nie jest wyrocznia tylko wskazowka pewnego rodzaju,ale napewno bedzie mi łatwiej podjac decyzje o odejsciu od A. i zwiazaniu sie z M.......jeszcze raz bardzo dziekuje...napewno sie jeszcze odezwe :) pozdrawiam serdecznie "

    Pani Agnieszka


    opinie

    "Droga Pani Otylio, Bardzo dziekuje, ze zechciala Pani poswiecic czas na moje sprawy. Wiem, ze Pani (chociaz raczej Tarota) prognozy sa bardzo wiarygodne- wlasciwie Tarot potwierdzil dokladnie to, co juz wczesniej "podskórnie" czulam. Na pewno nie poraz ostatni poprosilam Pania o pomoc. Najserdeczniej dziekuje i pozdrawiam,"

    Pani Lidia


    opinie

    "Szanowna pani Otylio, z calego serca dziekuje Pani za wrozbe, ktora podniosla mnie na duchu i pomogla smielej spojrzec w przyszlosc. Ciesze sie rowniez(choc byc moze nie powinnam), ze moje przypuszczenia co do zwiazku D. z M. sa takie jak Pani. Po prostu upewnilam sie, ze moja intuicja mnie nie myli.Dziekuje jeszcze raz bardzo serdecznie i pozdrawiam goraco, Malgorzata"

    Pani Małgorzata


    opinie

    “Witam, Bardzo Pani dziękuję. Ta wróżba pojawiła się w idealnym momencie - napełniła nadzieją i dodała sił. Myślę, że nadchodzący czas będzie dla mnie trochę lepszy niż się spodziewałam. Jeszcze raz dziękuję. ”

    Pani Katarzyna


    opinie

    “Wielce szanowna Pani OtylioJestem pod ogromnym wrażeniem trafności Pani wróżb. Znając przyszłe wydarzenia dotyczące mnie i moich bliskich jestem bardziej spokojny z zrównoważony. O wiele łatwiej jest mi podejmować decyzje, które dotyczą mojego otoczenia zarówno w pracy zawodowej, działalności społecznej jak i życiu osobistym. Serdecznie Pani dziękuję. Życzę Pani wszelkiejpomyślności. Z wyrazami szacunku i uznania. ”

    Pan Marian


    opinie

    "Witam, Bardzo dziękuję za wróżbę. Opis mojej osoby mogłabym powiedzieć, ze w 100% zgodny z rzeczywistością.. :) Niesamowite! A reszta jeżeli tylko się spełni, będę bardzo szczęśliwą osobą :) Już sama myśl o tym jest miła :) Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję,"

    Pani Kamila


    opinie

    "Witam. Dziękuję za wszystkie dotychczasowe wróżby. Forma w jakiej przekazuje Pani informacje bardzo mi odpowiada. Lubię konkretne wróżby i takie do mnie najbardziej przemawiają. Mam do Pani 100% zaufanie."

    Pani Michalina


    opinie

    "Witam i dziękuje za przesłanie wróżby. Pomaga mi wierzyć, że wszystko będzie dobrze. Pozdrawiam ciepło życząc miłego dnia. Jolanta"

    Pani Jolanta


    opinie

    "Witam,Tak szybko sie od pani tej wrozby nie spodziewalam! Mysle, ze wiem jak dalej postepowac, aby nie ranic siebie i innych. To co czuje, przepowiedzial Tarot.Mysle, ze jeszcze kiedys poprosze o porade, gdyz jestem bardzo zadowolona. Zycze powodzenia.Pozdrawiam rowniez cieplo"

    Pani Małgorzata


    KLIKNIJ, aby zobaczyć wszystkie opinie

    Napisz do mnie już teraz!



      Stawiam na szerość przekazu

      Jestem osobą, która stawia na szczerość przekazu. Przy każdej wróżbie, którą wykonuję, staram się wyróżniać swoim podejściem do pracy z kartami. Jestem bardzo bezpośrednia i nie boję się powiedzieć prawdy, nawet jeśli jest ona trudna do zaakceptowania. Moje wróżby są rzetelnym odbiciem tego, co pokazują mi karty Tarota. Rozumiem, że wiele osób preferuje usłyszeć jedynie to, co chce serce i czego pragnie dusza, jednak uważam, że wróżby nie są po to, aby poprawić nastrój czy zaoferować iluzoryczne poczucie bezpieczeństwa. Moim celem jest pomóc klientom w zrozumieniu sytuacji, w której się znajdują, a dzięki temu, że stawiam na szczerość i rzetelność, moi klienci zawsze otrzymują dokładne i trafne odpowiedzi na swoje pytania.

      Moje doświadczenie

      Przez wiele lat swojej pracy wykonałam kilkadziesiąt tysięcy wróżb dla klientów z całego świata, a to właśnie ich opinie stanowią najlepsze świadectwo jakości moich usług. Zachęcam do zapoznania się z tymi opiniami.

      Troszkę o mnie

      Jestem doświadczoną tarocistką i specjalistką od numerologii, zajmującą się tymi dziedzinami już od ponad 20 lat. Moja przygoda z wróżeniem zaczynała się od pracy z kartami klasycznymi, jednak z czasem zdecydowałam się na Tarota, ponieważ odkryłam, że karty te znacznie lepiej się ze mną współpracują. W miarę upływu czasu zainteresowałam się również numerologią, zauważając w niej możliwość głębszego poznania życia i przyszłości ludzi, dla których stawiam karty. Jestem osobą, która stale się rozwija i poszerza swoją wiedzę, aby zapewnić klientom najlepsze i najdokładniejsze wróżby.

      Połączenie mocy Tarota i numerologii

      Po wielu latach praktyki, doskonale opanowałam sztukę łączenia numerologii z Tarotem, aby uzyskać odpowiedzi na niemal każde pytanie, z jakim przychodzą do mnie klienci. Dzięki temu, że tak sprawnie łączę te dwie dziedziny wróżenia, zainteresowanie moimi usługami ciągle rośnie, a wiele osób, które już skorzystały z moich wróżb, powraca do mnie, aby ponownie skorzystać z moich usług. Bardzo się cieszę, że moje doświadczenie i wiedza pomagają ludziom w odnajdywaniu odpowiedzi na ich pytania i rozwiązań ich problemów.


      Tagi: ⭐ najlepsza wróżka Rotterdam cennik, sprawdzona wróżka z Rotterdamu, dobra tarocistka Rotterdam, polecana wróżka Rotterdam kontakt, wróżenie z kart Rotterdam, jasnowidz Rotterdam, wróżby Rotterdam, numerologia Rotterdam, karty tarota Rotterdam, namiary na wróżkę z Rotterdamu, magia Rotterdam

      Napisz do mnie


        O mnie

        Wróżka Rotterdam horoskopJestem doświadczoną kobietą, wróżką i numerologiem. Moja sprawność w interpretacji rozkładów kart tarota i uzupełnianie jej numerologią zadziwia często nawet mnie, stąd pewnie tak spore zainteresowanie moimi wróżbami. Oprócz wiedzy teoretycznej i praktycznej, wykazuję się również szczerością w moich wróżbach, dlatego masz pewność, że powiem Ci zawsze to co pokazały mi karty a nie to,co chcesz usłyszeć Zawsze stawiam na szczerość i prawdę rozkładając karty, ponieważ to zawsze popłaca. Więcej o mnie przeczytacie Państwo tutaj: o mnie a o moich wróżbach tutaj: moje wróżby

        W przypadku zainteresowania moimi wróżbami proszę o kontakt pod tym adresem e-mail: wrozka@otylia.pl. Lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie zamów wróżbę. Pozdrawiam serdecznie.

        Najciekawsze na blogu

        najlepsza wróżka w polsce
        O MNIE I O MOIM
        WRÓŻENIU
        opinie
        OPINIE O MOICH
        WRÓŻBACH
        rozkłady
        PRZYKŁADY
        ROZKŁADÓW
        znaczenie kart tarota
        ZNACZENIE
        KART TAROTA
        wielkie arkana
        WIELKIE
        ARKANA
        małe arkana
        MAŁE
        ARKANA
        jak działa tarot
        JAK DZIAŁA
        TAROT ?
        czy tarot jest wiarygodny
        CZY TAROT JEST
        WIARYGODNY ?
        czy tarot się sprawdza
        CZY TAROT SIĘ
        SPRAWDZA ?
        pytania do tarota
        O CO PYTAĆ
        KARTY TAROTA ?
        jak opisać sytuację
        JAK OPISAĆ
        SWOJĄ SYTUACJĘ ?
        jak traktować wróżbę
        JAK TRAKTOWAĆ
        WRÓŻBĘ Z KART ?
        tarot anielski
        KARTY
        ANIELSKIE
        karty cygańskie
        KARTY
        CYGAŃSKIE
        tarot lenormand
        TAROT
        LENORMAND
        tarot partnerski
        TAROT
        PARTNERSKI
        numerologia
        NUMEROLOGIA
        PARTNERSKA
        horoskop parterski
        DOPASOWANIE
        ZNAKÓW ZODIAKU
        kalkulator numerologiczny
        KALKULATOR
        NUMEROLOGICZNY
        znaczenie godzin
        ZNACZENIE
        GODZIN
        liczby anielskie
        LICZBY
        ANIELSKIE
        numerologia związku
        NUMEROLOGIA
        ZWIĄZKU
        znaczenie daty ur
        ZNACZENIE DATY
        URODZENIA
        portret numerologiczny
        PORTRET
        NUMEROLOGICZNY
        faceci
        DLA MĘŻCZYZN
        O KOBIETACH
        kobiety
        DLA KOBIET
        O FACETACH
        emocje
        EMOCJE
        UCZUCIA
        związki
        ZWIĄZKI
        UCZUCIOWE
        zdrady
        ZDRADY
        ROMANSE
        problemy
        PROBLEMY
        ŻYCIOWE
        rozwój osobisty
        ROZWÓJ
        OSOBISTY
        wizualizacja
        TECHNIKI
        WIZUALIZACJI
        afirmacje
        AFIRMACJE
        Z PRZYKŁADAMI
        jak medytować
        TECHNIKI
        MEDYTACJI
        jak uspokoić myśli
        JAK USPOKOIĆ
        MYŚLI ?
        jak się polubić
        JAK POLUBIĆ
        SIEBIE ?
        jak opanować złość
        JAK OPANOWAĆ
        ZŁOŚĆ ?
        jak wybaczyć sobie
        JAK SOBIE
        WYBACZYĆ ?
        strefa komfortu
        JAK WYJŚĆ ZE
        STREFY KOMFORTU ?
        jak pokomać strach
        JAK POKONAĆ
        STRACH ?
        sposoby na stres
        SPOSOBY NA
        STRES
        szczęście
        JAK OSIĄGNĄĆ
        SZCZĘŚCIE ?
        miłość karmiczna
        MIŁOŚĆ
        KARMICZNA
        bliźniaczy płomień
        BLIŹNIACZY
        PŁOMIEŃ
        wróżby miłosne
        WRÓŻBY
        MIŁOSNE
        jak odzyskać miłość
        JAK ODZYSKAĆ
        MIŁOŚĆ ?
        czy będzie powrót
        CZY JEST SZANSA
        NA POWRÓT ?
        jak zakończyć związek
        JAK ZAKOŃCZYĆ
        ZWIĄZEK ?
        magia
        MAGIA
        CZARY
        energia
        ENERGETYKA
        CZŁOWIEKA
        symbole ezoteryczne
        SYMBOLE
        EZOTERYCZNE
        magia miłosna
        MAGIA
        MIŁOSNA
        zaklęcia miłosne
        ZAKLĘCIA
        MIŁOSNE
        spętanie miłosne
        SPĘTANIE
        MIŁOSNE
        czym są czakry
        TAJEMNICE
        CZAKR
        jak odblokować czakry
        JAK ODBLOKOWAĆ
        CZAKRY
        aura
        AURA
        CZŁOWIEKA
        wampir energetyczny
        WAMPIRY
        ENERGETYCZNE
        jak podnieść wibracje
        JAK PODNIEŚĆ
        WIBRACJE ?
        hipnoza regresyjna
        HIPNOZA
        REGRESYJNA
        czy ktoś rzucił urok
        CZY KTOŚ RZUCIŁ
        NA MNIE UROK ?
        odczynianie uroków
        ODCZYNIANIE
        UROKÓW
        zła energia w domu
        ZŁA ENERGIA
        W DOMU
        słynne przepowiednie
        SŁYNNE
        PRZEPOWIEDNIE
        terapie alternatywne
        TERAPIE
        ALTERNATYWNE
        znaczenie snów
        ZNACZENIE
        SNÓW
        czy marzenie się spełni
        CZY MARZENIA
        SIĘ SPEŁNIAJĄ ?
        czy będę szczęśliwa
        CZY BĘDĘ
        SZCZĘŚLIWA ?
        co mnie czeka w przyszłości
        CO MNIE CZEKA
        W PRZYSZŁOŚCI ?
        ukryty narcyzm
        UKRYTY
        NARCYZM

        CZYM JEST
        FONOHOLIZM ?
        zaburzenia odżywiania
        ZABURZENIA
        ODŻYWIANIA
        ile będę miała dzieci
        ILE BĘDĘ
        MIAŁA DZIECI ?
        kiedy zajdę w ciążę
        KIEDY ZAJDĘ
        W CIĄŻĘ ?
        kiedy wyjdę za mąż
        KIEDY WYJDĘ
        ZA MAŻ ?
        horoskop chiński
        HOROSKOP
        CHIŃSKI
        chiński zodiak
        CHIŃSKIE
        ZNAKI ZODIAKU
        horoskop celtycki
        HOROSKOP
        CELTYCKI

        Darmowe wróżby



        3 karty tarota3 karty tarota
        TAROT
        Z 3 KART
        5 kart tarota5 kart tarota
        TAROT
        Z 5 KART
        tarot lenormandtarot lenormand
        TAROT
        LENORMAND
        losuj runęlosuj runę
        LOSUJ
        RUNĘ
        karty cygańskiekarty cygańskie
        KARTY
        CYGAŃSKIE
        karty klasyczne3 karty klasyczne
        KARTY
        KLASYCZNE
        tarot na dziśtarot na dziś
        TAROT
        NA DZISIAJ
        tarot na tydzieńtarot na tydzień
        TAROT
        TYGODNIOWY
        tarot na miesiąctarot na miesiąc
        TAROT
        MIESIĘCZNY

        Znaki zodiaku

        Kliknij na interesujący Cię znak zodiaku, aby przeczytać jego rozbudowaną charakterystykę:



        Znak zodiaku Baran
        BARAN
        Znak zodiaku Byk
        BYK
        Znak zodiaku Bliźnięta
        BLIŻNIĘTA
        Znak zodiaku Rak
        RAK
        Znak zodiaku Lew
        LEW
        Znak zodiaku Panna
        PANNA
        Znak zodiaku Waga
        WAGA
        Znak zodiaku Skorpion
        SKORPION
        Znak zodiaku Strzelec
        STRZELEC
        Znak zodiaku Koziorożec
        KOZIOROŻEC
        Znak zodiaku Wodnik
        WODNIK
        Znak zodiaku Ryby
        RYBY

        Szybki kontakt


          Ważne posty

          • Jak działa tarot ?
          • O moich wróżbach
          • Kilka słów o mnie
          • Przykłady moich rozkładów
          • Jak opisać swoją sytuację życiową ?
          • Jakie pytania zadawać kartom ?
          • Jak traktować wróżbę z kart ?
          • Co po otrzymaniu wróżby ?
          • Opinie o mojej pracy

          Facebook

          Polub mój profil na Facebooku, by otrzymywać powiadomienia o promocjach.

          Facebookfacebook

          Losuj kartę tarota

          Kliknij w poniższą kartę, aby wylosować dla siebie kartę dnia.
          Losuj jedną kartę tarotakarta dnia

          Kalkulatory

          MAGICZNA KULA

          Wylosuj

          SWĘDZIDEŁKO

          Magia

          zaklęcia miłosne
          ZAKLĘCIA
          MIŁOSNE
          magia
          MAGIA
          CZARY
          bliźniaczy płomień
          BLIŹNIACZY
          PŁOMIEŃ

          Związki

          jak uratować związek
          JAK URATOWAĆ
          ZWIĄZEK ?
          czy będzie powrót
          CZY JEST SZANSA
          NA POWRÓT ?
          jak zakończyć związek
          JAK ZAKOŃCZYĆ
          ZWIĄZEK ?

          Dzień / Tydzień / Miesiąc

          tarot na dziś
          TAROT NA DZIŚ
          tarot na tydzień
          TAROT NA TYDZIEŃ
          tarot na miesiąc
          TAROT NA MIESIĄC

          Wróżby

          tarot partnerski
          TAROT
          PARTNERSKI
          wróżby miłosne
          TAROT
          MIŁOSNY
          wróżby online
          CZYM SĄ
          WRÓŻBY ONLINE ?

          Rozwój osobisty

          rozwój osobisty
          ROZWÓJ
          OSOBISTY
          wizualizacja
          TECHNIKI
          WIZUALIZACJI
          afirmacje
          AFIRMACJE
          Z PRZYKŁADAMI

          Czakry

          czakry
          CZAKRY
          W CIELE
          jak odblokować czakry
          JAK ODBLOKOWAĆ
          CZAKRY ?
          aura
          AURA
          CZŁOWIEKA

          Życie

          jak pokonać strach
          JAK POKONAĆ
          STRACH ?
          sposoby na stres
          SPOSOBY
          NA STRES
          jak osiągnąć szczęście
          JAK OSIĄGNĄĆ
          SZCZĘŚCIE ?

          Zobacz inne posty

          Jak zamówić ?

          jak zamówić wróżbę