Wróżka z Międzychodu

najlepsza wrozka Międzychód

Dobra wróżka Międzychód

Jesteś z Międzychodu z wielkopolskiego a być może tylko przebywasz w Międzychodzie i poszukujesz dobrej tarocistki ?

Jestem wróżką, której poszukujesz. Przestań potykać się o niewiadome w swoim życiu i zaufaj dobrej wróżce.

Stawianiem kart zajmuję się od bardzo dawna, dlatego z miłą chęcią mogę zaproponować Ci moje wróżenie z kart. Jestem doświadczoną tarocistką.

Każdy z klientów ma inne kłopoty, ale dzięki rozkładowi kart udaje mi się zlokalizować najbardziej korzystne wyjście w danej sytuacji.

Tarot Międzychód

Jeśli poszukujesz pomocy sprawdzonej wróżki, to zapraszam serdecznie do kontaktu.

Wróżka Międzychód

Wróżka Otylia - Twoja sprawdzona Tarocistka - Wróżka w Międzychodzie

zamów wróżbęjak zamówić wróżbę
Tagi wpisu: wróżby i jasnowidz Międzychód, wróżka z Międzychodu

O mnie

Wróżka Międzychód horoskop Jestem doświadczoną kobietą, wróżką i numerologiem. Moja sprawność w interpretacji rozkładów kart tarota i uzupełnianie jej numerologią zadziwia często nawet mnie, stąd pewnie tak spore zainteresowanie moimi wróżbami. Oprócz wiedzy teoretycznej i praktycznej, wykazuję się również szczerością w moich wróżbach, dlatego masz pewność, że powiem Ci zawsze to co pokazały mi karty a nie to,co chcesz usłyszeć Zawsze stawiam na szczerość i prawdę rozkładając karty, ponieważ to zawsze popłaca. Więcej o mnie przeczytacie Państwo tutaj: o mnie

W przypadku zainteresowania moimi wróżbami proszę o kontakt pod tym adresem e-mail: wrozka@otylia.pl. Lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie zamów wróżbę. Pozdrawiam serdecznie.

Opinie o mnie

opinie

“Dziękuję za odpowiedź, Wcale nie jest tak, że spodziewałem się innej wróżby, poprostu chciałem coś sprawdzić no i otrzymałem odpwowiedź i potwierdzenie co do prawdziwości wspomianej wróżby. uwielbiam psychologię człowieka i jak widzę pani również.... myślę, że więcej nie muszę dodawać pozdrawiam”

Pan Piotr


opinie

"Spotkalismy sie 2 razy i juz wiem ze na tym koniec , zreszta kawalek mieszkamy od siebie , wierze w to co Pani napisala. Na pewno jesli bede miec jakis dylemat w przyszlosci to zglosze sie do Pani , bo nie tworzy Pani czegos czego nie ma , jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam."

Pani Iwona


opinie

“ Dziekuje serdecznie za szybka odpowiedz. Do konca wierzylam ze wszystko sie ulozy i bedzie tak, jak bym tego chciala. Teraz wiem ze nie zawsze tak jest i ta wrozba na pewno pomoze mi pozamykac stare sprawy i zaczac wszystko od nowa. Serdecznie dziekuje i pozdrawiam, ”

Pani Marta


KLIKNIJ, aby zobaczyć wszystkie opinie

Szybki kontakt

Napisz do mnie teraz:




Facebook

Polub mój profil na Facebooku, by otrzymywać powiadomienia o promocjach.

Facebookfacebook

Zobacz inne posty

Jak zamówić ?

zamów wróżbęjak zamówić wróżbę