Miłość

Miłość jest zdecydowanie najważniejszą sferą w naszym życiu i najczęściej o nią pytacie. Zapraszam do artykułów właśnie z tej dziedziny.

Zobacz też: PRZYKŁADOWY ROZKŁAD NA MIŁOŚĆ

miłość w tarocie

Zapraszam również do kategorii wpisów: Romans, zdrada, rozwód

zamów wróżbęjak zamówić wróżbę

On zostawił mnie

On zostawił mnie

Zostawił mnie dla innej
Kiedy on zostawił mnie dla innej... W naszym życiu związkowym niejednokrotnie jakieś aspekty mogą nas zaskoczyć, z pozoru relacja wydaje się być czymś idealnym a później wychodzi na jaw, że jednak niekoniec... czytaj więcej
Związek ze starszym

Związek ze starszym

Związek ze starszym mężczyzną
Związek ze starszym facetem Podobno mężczyźni dojrzewają później niż kobiety. Jest w tym nieco prawdy. Z tego powodu nawet jako dwudziestokilkulatka chętnie zerkasz w stronę facetów starszych od ciebie o po... czytaj więcej
Przyciąganie energetyczne

Przyciąganie energetyczne

Przyciąganie myślami
Wywoływanie kogoś myślami Często można usłyszeć, że dostajesz to, czego naprawdę pragniesz i jeśli będziesz bardzo chcieć to cały świat pomoże ci osiągnąć cel. Zasada ta ma wielu zwolenników i przeciwników,... czytaj więcej
Manipulatorzy

Manipulatorzy

Jak zdemaskować manipulatora ?
Jak zdemaskować manipulatora ? Randkowanie z facetem-manipulatorem może być naprawdę niebezpieczne. Ten typ mężczyzny najpierw cię zauroczy, a następnie będzie na każdym kroku próbował wykorzystać. W pewnym... czytaj więcej
Uśmiech faceta

Uśmiech faceta

Facet uśmiecha się na mój widok
Gdy facet uśmiecha się na Twój widok Mówi się, że kobiety są z Wenus, a mężczyźni z Marsa. Różnice w budowie naszych mózgów są potwierdzone naukowo. Nic więc dziwnego, że nam, kobietom spędza sen z powiek w... czytaj więcej
Osobowość narcystyczna

Osobowość narcystyczna

Osobowość narcystyczna a związki
Osobowość narcystyczna Narcyzm często kojarzy się z zapatrzeniem w siebie, brakiem uważności na potrzeby innych osób i egoizmem. Nie jest to jednak pełny obraz osobowości narcystycznej, która jest dużo bard... czytaj więcej
Uzależnienie od miłości

Uzależnienie od miłości

Uzależnienie od miłości
Uzależnienie od miłości Miłość to piękne uczucie, którego każdy człowiek w głębi duszy potrzebuje i pragnie. Nie ma znaczenia ile mamy lat i jakie pełnimy stanowisko lub kim jesteśmy, dla każdego myśl, że k... czytaj więcej
Miłość a przywiązanie

Miłość a przywiązanie

Miłość czy przyzwyczajenie ?
Kiedy kończy się miłość a zaczyna przyzwyczajenie ? Trwanie w wieloletnim związku sprawia, że łączące ludzi uczucie wchodzi w nieco inny wymiar. Wzajemna ekscytacja sobą nawzajem i dobrze znane motylki w br... czytaj więcej
Kiedy on rezygnuje ?

Kiedy on rezygnuje ?

Kiedy facet rezygnuje ?
Kiedy facet rezygnuje ze związku ? Pewnie niejednej kobiecie zdarzyła się sytuacja, w której spotykała się z mężczyzną, który wydawał się bardzo zainteresowany potencjalnym związkiem. Spotkanie się z pełnym... czytaj więcej
Związek bez miłości

Związek bez miłości

Małżeństwo bez miłości
Małżeństwo bez miłości... Powodów do stworzenia związków jest tak wiele, ile par na świecie. Zazwyczaj, jeżeli wchodzimy z kimś w związek, kieruje nami miłość. Nie ma idealnych związków małżeńskich, poniewa... czytaj więcej
Gdy on Ci mówi...

Gdy on Ci mówi...

Kiedy facet mówi że jesteś wyjątkowa
Kiedy facet mówi, że jesteś cudowna... Żyjąc w czasach, gdzie poznawanie nowych potencjalnych partnerów i chodzenie z nimi na randki, ma miejsce na porządku dziennym. Jeżeli jakaś kobieta podoba się mężczyź... czytaj więcej
Bycie przegrywem...

Bycie przegrywem...

Jestem przegrywem
Czy jestem przegrywem ? Masz nieodparte wrażenie, że Twoje życie to pasmo porażek i niepowodzeń? Wciąż zauważasz, że nie wiedzie Ci się tak, jak innym i nie masz zielonego pojęcia dlaczego? Zastanawiasz się... czytaj więcej
Były mąż...

Były mąż...

Kocham byłego męża po rozwodzie
Wciąż kocham byłego męża... Wydawać się może, że rozwód małżonków to sytuacja, kiedy dochodzi nierozerwalnie do zakończenia ich małżeństwa. Brak uczuć, kłamstwa, niepowodzenia czy inne czynniki wpływające n... czytaj więcej
Sms do mężczyzny

Sms do mężczyzny

Jakie smsy lubią mężczyźni ?
Jak pobudzić wyobraźnię mężczyzny przez sms ? Kontakty telefoniczne to bez wątpienia dobrodziejstwo dzisiejszych czasów. Dzięki nim można utrzymywać relacje z każdym, niezależnie od tego, gdzie aktualnie si... czytaj więcej
Jak ja zapytać ?

Jak ja zapytać ?

Jak zapytać dziewczynę o związek ?
Czy będziesz moją dziewczyną ? Zanim rozpocznie się każdy związek, zwykle dwoje ludzi musi się nieco lepiej poznać. Młodzi ludzie niezwykle emocjonalnie podchodzą do kwestii posiadania partnera i często str... czytaj więcej
On milczy...

On milczy...

Zakochany facet milczy
Zakochany, milczący facet Kiedy jesteśmy zakochani zwykle pragniemy być obok drugiej osoby cały czas. Wspólne spacery i rozmowy wydają się być czymś naturalnym. Co się jednak dzieje, kiedy mężczyzna, co do ... czytaj więcej
Czy jej jeszcze zależy ?

Czy jej jeszcze zależy ?

Po czym poznać, że jej nie zależy ?
Po czym poznać, że jej nie zależy ? Oznaki zainteresowania w związku zwykle bywają bardzo czytelne i raczej nie mamy problemu z tym, aby ocenić, że druga osoba jest nami zainteresowana oraz, że zależy jej n... czytaj więcej
Maślane oczy faceta

Maślane oczy faceta

Maślane oczy u faceta
Maślane oczy u mężczyzny Długie, romantyczne spojrzenia są wszystkim dobrze znane z filmów. Większość produkcji ma wątki miłosne. Często przeznaczeni sobie bohaterowie, najpierw muszą pokonać wiele przeciwn... czytaj więcej
Gdy się jej podobasz...

Gdy się jej podobasz...

Gdy podobasz się kobiecie
Kiedy kobiecie podoba się mężczyzna... Umiejętność rozpoznania tego, czy podobasz się swojemu obiektowi westchnień, jest niezmiennie trudna do oceny, szczególnie dla mężczyzny. Kobiety z natury czasem bywaj... czytaj więcej
Czy on tęskni ?

Czy on tęskni ?

Czy były tęskni?
Czy były tęskni?  Niejednokrotnie przy rozstaniach, zdarza się tak, że często popadamy w tęsknotę za drugą połówką. Spędza to nam niejeden sen z powiek, ponieważ przychodzą natrętne myśli, w których za... czytaj więcej
Czy mu się podobam ?

Czy mu się podobam ?

Czy ja mu się podobam ?
Czy ja mu się podobam? Pewnie niejedną z nas nurtuje to pytanie, które często spędza sen z powiek. Podczas intensywnego randkowania z mężczyznami, w celach poszukiwania tego jedynego, spotykamy się z miesza... czytaj więcej
Silne zakochanie

Silne zakochanie

Czy jestem zakochana ?
Jak sprawdzić czy jestem zakochana? Z pewnością zakochanie się to bardzo wyjątkowy czas w życiu człowieka i niekoniecznie powiedziane jest, że można go przeżywać w swoim życiu tylko raz. Doświadczamy go już... czytaj więcej
Jej nie zależy...

Jej nie zależy...

Kiedy kobiecie nie zależy
Problem ze stwierdzeniem, że kobiecie nie zależy Popularną techniką podrywu wśród dziewczyn stało się zgrywanie niedostępnej. O ile jest to technika dość skuteczna, tak potrafi okazać się źródłem wielu prob... czytaj więcej
Jak go olać ?

Jak go olać ?

Jak olać faceta, żeby zaczęło mu zależeć ?
Olewanie mężczyzny jako sposób, na poprawę relacji Czasem jest tak, że facet, z którym się zdajemy, nie traktuje nas w sposób należyty. Istnieje prawdopodobieństwo, że wynika to z naszego zbytniego zaangażo... czytaj więcej
Mężczyźni...

Mężczyźni...

Gdy mężczyzna chce być z kobietą
Kiedy mężczyzna chce być z kobietą Wszystko, co związane jest z silnymi emocjami, potrafi wywoływać proporcjonalnie duże reakcje. Pośród relacji romantycznych, te damsko-męskie są najbardziej powszechne. Mo... czytaj więcej
Jak przestać kochać ?

Jak przestać kochać ?

Jak przestać kochać ?
Jak przestać kogoś kochać ? Kiedy jesteśmy zakochani, to często w naszym życiu pojawia się dużo szczęścia i spełnienia. Chętnie korzystamy z życia i mamy wrażenie, że unosimy się ponad ziemią. Niestety bywa... czytaj więcej
Jak jej to wyznać ?

Jak jej to wyznać ?

Jak powiedzieć dziewczynie, że ją kocham ?
Jak można powiedzieć dziewczynie, że ją kocham ? Wyznanie miłości jest piękną chwilą, na którą często czekają zwłaszcza kobiety i dziewczyny. Romantyczne dusze wyobrażają sobie ten moment i przeżywają niezw... czytaj więcej
Jak o nim zapomnieć ?

Jak o nim zapomnieć ?

Jak zapomnieć o chłopaku ?
Jak o nim zapomnieć ? Pierwsze miłości bywają niezwykle intensywne, a pierwsze rozstania przeżywa się często bardzo mocno. Dla młodej dziewczyny zakończenie relacji z chłopakiem może być bardzo trudne. Jak ... czytaj więcej
Zakochany mężczyzna

Zakochany mężczyzna

Jak reaguje zakochany mężczyzna ?
Zakochany mężczyzna i jego reakcje Mężczyzna często kojarzy się z kimś, kto nie okazuje uczuć i po kim trudno rozpoznać stan, jakim jest zakochanie. Często wydaje się, że faceci twardo stąpają po ziemi, a k... czytaj więcej
Rodzaje miłości

Rodzaje miłości

Rodzaje miłości
Typy miłości Miłość jest pięknym uczuciem, które niemalże każdego uskrzydla. Jedną z najpiękniejszych rzeczy jest to, że może mieć ona całkowicie różne wymiary i wyglądać nieco inaczej w każdej relacji. Czy... czytaj więcej
Kolega przytula

Kolega przytula

Kolega mnie przytula
Czułości mężczyzn Okazywanie czułości na początku jakiejkolwiek znajomości jest często różne do zinterpretowania. Czasem bywa tak, że ludzie są wobec siebie zdystansowani, a czasem bywa tak, że niekonieczni... czytaj więcej
Czy on Cię kocha ?

Czy on Cię kocha ?

Sygnały, że ona Cię nie kocha
Oznaki, że on Cię nie chce Bycie zaangażowanym w związek niesie za sobą duże ryzyko zranienia. Często jesteśmy tak zaślepieni uczuciem, że nie dostrzegamy oczywistych sygnałów, które świadczą o tym, że kobi... czytaj więcej
Najpierw podrywa...

Najpierw podrywa...

Najpierw podrywa a potem ignoruje
Podobam mu się, ale mnie olewa Czy kiedykolwiek zdarzyło ci się, że facet wydawał się tobą szalenie zainteresowany, a potem nagle urwał kontakt - tak, jakby nigdy nic was nie łączyło? Jeśli tak to nie martw... czytaj więcej
Gdzie go poznać ?

Gdzie go poznać ?

Gdzie poznać męża ?
Nie mam gdzie poznać faceta... Kiedy zaczynasz marzyć o małżeństwie, wówczas na myśl przychodzi Ci idealny kandydat na męża. Zastanawiasz się więc, czy tacy jeszcze istnieją i gdzie można ich znaleźć? Trady... czytaj więcej
Czy kochanek kocha ?

Czy kochanek kocha ?

Jak sprawdzić czy kochanek mnie kocha ?
Czy kochanek może się zakochać ? Romans i relacja z kochankiem może mieć różny charakter, jednak często mimo wszystko, nawet w takim układzie pojawia się miłość. Zastanawiasz się więc, czy on traktuje Cię j... czytaj więcej
Wyznania miłosne

Wyznania miłosne

Wyznanie miłości
Wyznania miłosne Wyznanie miłości to coś niezwykle wzruszającego, coś na co niezwykle często czekamy i czego pragniemy, kiedy ktoś skradnie nasze serce. Sposoby na to, aby powiedzieć drugiej osobie o tym, c... czytaj więcej
Związek kohabitacyjny

Związek kohabitacyjny

Związek kohabitacyjny
Związek dwojga ludzi może mieć różne oblicza, a ustalone przez dwie osoby zasady mogą w każdej parze być zupełnie inne. Związek małżeński to oczywisty rodzaj relacji, a czym jest związek kohabitacyjny? Co t... czytaj więcej
Jak zwrócić jego uwagę ?

Jak zwrócić jego uwagę ?

Jak zwrócić uwagę chłopaka ?
Jak zwrócić uwagę chłopaka, który mi się podoba ? Wpadł Ci w oko chłopak, jednak nie masz pojęcia co możesz zrobić, aby zainteresować go swoja osobą i aby to on zrobił pierwszy krok oraz zdecydował się do C... czytaj więcej
Jak do niej zagadać ?

Jak do niej zagadać ?

Jak zagadać do dziewczyny ?
Relacje interpersonalne od zawsze są kwestią, stanowiącą wyzwanie dla wielu osób. To zupełnie normalne. Różne zawstydzające `żarty`, jakimi jesteśmy, otaczani od dziecka nie pomagają. Poprzeczkę trudności... czytaj więcej
Jak on rozmawia ?

Jak on rozmawia ?

Jak rozmawia ukrywający zakochanie mężczyzna ?
Stan zakochania u mężczyzn  Częstą sytuacja jest, że kobiety niejednokrotnie się zastanawiają, co łączy ich z chłopakiem, z którym już od dłuższego czasu się spotykają. Znajomość idzie w dobrą stronę i... czytaj więcej
Dotykanie włosów

Dotykanie włosów

Gdy facet dotyka twoich włosów
Gdy facet dotyka Twoich włosów... Nic nie zbliża ludzi, jak czułe gesty, które dodają pikanterii i namiętności do waszego związku. Z reguły mówi się, że słowa znaczą wiele, lecz tak naprawdę gesty... czytaj więcej
Oznaki zakochania

Oznaki zakochania

Niewerbalne oznaki zakochania
Mowa ciała u mężczyzn Miłość to jedno z najpiękniejszych uczyć, które można doświadczyć w swoim życiu. Stany zakochania się, przy których dociera do nas fala niespodziewanych emocji, motyli w brzuchu i... czytaj więcej
Jak go odzyskać

Jak go odzyskać

Jak odzyskać chłopaka ?
Jak odzyskać chłopaka? Pewnie męczy się rozłąka, z kimś, komu wpadłaś w oko lub tworzyłaś coś poważniejszego. Nie zastanawiając się nad aspektami, które sprawiły, że jednak Twój związek się rozpad... czytaj więcej
Zależy mi...

Zależy mi...

Zależy mi na tobie
Zależy mu na mnie - jak wyczytać to z jego zachowania? Kiedy jesteś z człowiekiem, który naprawdę troszczy się o Ciebie, czujesz to w całym ciele, to nigdy nie zawodzi. Nigdy nie będziesz miała wobec niego ... czytaj więcej
Wyznania miłosne

Wyznania miłosne

Osobiste wyznania miłosne
Kocham Cię - jak kreatywnie wyznać miłość? Wypowiedzenie tych magicznych dwóch słów po raz pierwszy to wyjątkowy moment. Jesteście razem od jakiegoś czasu i czujesz to bardzo wyraźnie: on lub ona jest tym j... czytaj więcej
Kiedy on jest zakochany

Kiedy on jest zakochany

Kiedy facet jest zakochany w kobiecie
Sygnały wysyłane przez zakochanego mężczyznę Poznajesz idealnego mężczyznę. Wysoki, przystojny i inteligentny. Do tego dochodzi zaradność, dowcipność oraz podobne cele i poglądy. Rozmawiacie przez dłuższy c... czytaj więcej
Jak odzyskać siebie ?

Jak odzyskać siebie ?

Jak pozbierać się po rozstaniu ?
Jak sobie radzić po rozstaniu ? Rozstanie nigdy nie jest tematem przyjemnym. Jeśli Ty też jesteś po rozwodzie czy zakończeniu relacji, nie załamuj się. Przeczytaj artykuł, żeby dowiedzieć się jak dać sobie ... czytaj więcej
Co oni lubią ?

Co oni lubią ?

Jakie gesty uwielbiają mężczyźni ?
Zachowania, które mężczyźni uwielbiają Wbrew powszechnemu przekonaniu mężczyźni, tak jak kobiety zwracają uwagę na drobiazgi i czasem nawet najmniejsze gesty są w stanie sprawić im niemałą przyjemność. Oczy... czytaj więcej
Intencje faceta

Intencje faceta

Jak odczytać intencje mężczyzny ?
Jak odczytać intencje faceta ? Intencje mężczyzny teoretycznie mogą być dobre lub złe. I w zasadzie nie byłoby tu nic jakoś mocno skomplikowanego, gdyby nie pewne wpojone naleciałości z przeszłości. Gdyby ś... czytaj więcej
Jak ją rozkochać ?

Jak ją rozkochać ?

Jak rozkochać w sobie dziewczynę ?
Jak rozkochać w sobie kobietę ? Jeżeli czytasz ten tekst, to jakaś dziewczyna zajęła Twoją uwagę na dłużej. Masz wrażenie, że Twoje ciało potrzebuje jej uwagi. Głowa podpowiada "jej miłość jest mi potrzebna... czytaj więcej
Czy mu się podobasz ?

Czy mu się podobasz ?

Kiedy podobasz się mężczyźnie
Jak poznać, że podobam się mężczyźnie ? W idealnym świecie, dwoje ludzi, którzy się sobie podobają, otwarcie by o tym powiedziało. W rzeczywistości jednak nie jest to takie proste. Boimy się wyznać swoje uc... czytaj więcej
Miłość do introwertyka

Miłość do introwertyka

Jak rozkochać introwertyka ?
Jak rozkochać w sobie introwertyka ? Introwertyk to ktoś, kto nie przepada za towarzystwem i rzadko okazuje emocje. Relacja z taką osobą nie musi należeć do trudnych, jednak bez wątpienia samo zachęcenie go... czytaj więcej
Partnerka do związku

Partnerka do związku

Szukam partnerki do stałego związku
Szukam partnerki do życia Idealna kobieta może mieć dla każdego mężczyzny zupełnie inne cechy. Kiedy poszukujesz towarzyszki życia i kogoś, kto doskonale odnajdzie się w stałym związku, to zapewne zastanawi... czytaj więcej
Poważne zamiary

Poważne zamiary

Kiedy facet myśli o kobiecie poważnie
Kiedy mężczyzna myśli o kobiecie poważnie ? Relacje, w które wchodzisz, nie zawsze układają się po Twojej myśli, często trzeba „przerobić” wiele randek, żeby w końcu znaleźć mężczyznę, który będzie szukał s... czytaj więcej
Czy on żałuje ?

Czy on żałuje ?

Kiedy facet żałuje, że zerwał ?
On ze mną zerwał Rozstania bywają trudne, zwłaszcza jeżeli nie Ty podjęłaś taką decyzję, tylko Twój były partner. Ogólnie mówi się, że niezależnie jakiego typu rozstania doszło, to na początku kobiety to ba... czytaj więcej
Jak okazać miłość

Jak okazać miłość

Jak pokazać, że ją kocham ?
Jak pokazać, że ją kocham?  Miłość niejedno ma imię, a gdy masz ją w swoim sercu, to stawiaj je na kobiercu. Wyznawanie miłości jest bardzo ciężkie do okazania, zwłaszcza jeżeli wchodzi w grę niep... czytaj więcej
Czy on Cię kocha ?

Czy on Cię kocha ?

Jak poznać, że on Cię kocha ?
Jak poznać, że on Cię kocha? Kierowanie się rozumem w stanie zakochania jest niezwykle ciężkie, zwłaszcza kiedy widzi się świat w różowych okularach. Kobiety z reguły na początku podchodzą dość racjonalnie ... czytaj więcej
Zakochałem się...

Zakochałem się...

Zakochałem się w dziewczynie, która ma chłopaka
Kocham zajętą dziewczynę Jest to bardzo trudny temat. Pojawia się tu bardzo wiele, bardzo istotnych czynników, na podstawie których, trzeba wywnioskować, czy w ogóle powinno się coś robić. Dokładnie tak, pr... czytaj więcej
Zakochany w koleżance

Zakochany w koleżance

Zakochałem się w koleżance
Cały czas myślę o koleżance Od przyjaźni do miłości często wystarczy jeden krok. To popularne powiedzenie i jest w tym ziarenko prawdy. Ładna i sympatyczna koleżanka zawróciła Ci w głowie? Wydaje Ci się, że... czytaj więcej
Jak ją rozkochać ?

Jak ją rozkochać ?

Jak rozkochać kobietę ?
Jak rozkochać w sobie kobietę ? Zakochany mężczyzna często zastanawia się, co mógłby zrobić, aby zdobyć serce swojej wybranki. Bywa, że ucieka się on do różnych zachowań, które niekoniecznie są dobrze odbie... czytaj więcej
Ile trwa zakochanie ?

Ile trwa zakochanie ?

Ile trwa zakochanie ?
Na pewno każda z nas przeżyła zakochanie. Żadna z nas nie ma wątpliwości, że może to być niesamowite, uskrzydlające uczucie, które jednak może być też powodem cierpień. W tym artykule dowiesz się, jakie są eta... czytaj więcej
Czy jej zależy...

Czy jej zależy...

Jak facet sprawdza czy kobiecie zależy ?
Jak mężczyzna sprawdza czy kobiecie zależy ? W społeczeństwie utarło się, że mężczyźni nie przywiązują tak dużej wagi do relacji w związku i nie mają skłonności do analizowania zachowań partnerki. Mówi się,... czytaj więcej
Stara miłość nie rdzewieje

Stara miłość nie rdzewieje

Stara miłość nie rdzewieje
Stara miłość nie rdzewieje. Co to znaczy ? Każda osoba, którą w życiu kochamy i taka, z którą jakiś czas tworzymy związek jest jego częścią i bardzo często na długo ma miejsce w naszym sercu. Wielu ludzi z ... czytaj więcej
Prawdziwa miłość

Prawdziwa miłość

Czym jest prawdziwa miłość ?
Czym charakteryzuje się prawdziwa miłość ? Miłość to piękne uczucie, które pozwala cieszyć się życiem i powoduje, że jesteśmy zwyczajnie szczęśliwi. Chociaż tak naprawdę istnieje tyle jej rodzajów, ilu jest... czytaj więcej
Jak poderwać faceta ?

Jak poderwać faceta ?

Jak poderwać chłopaka przez internet ?
Cała prawda o randkowaniu online Zauważyłaś naprawdę przystojnego mężczyznę w parku. Bez dalszej zwłoki posyłasz mu ciepły uśmiech i wymowne spojrzenie. Sygnały, które funkcjonują podczas sztuki uwodzenia w... czytaj więcej
Seksowny mężczyzna

Seksowny mężczyzna

Seksowny facet
Jacy mężczyźni pociągają kobiety? Niektóre kobiety za najbardziej atrakcyjne w mężczyźnie uważają atrybuty fizyczne takie jak np. silne ramiona, wyrzeźbiony brzuch czy zadbane dłonie. Oczywiście, sześciopak... czytaj więcej
Uwodzić wzrokiem

Uwodzić wzrokiem

Uwodzenie wzrokiem
Sztuka uwodzenia wzrokiem Oczy uważane są za zwierciadło duszy, bramę do zmysłowości i jedną z najostrzejszych broni, jeśli chodzi o uwodzenie wszelkiego rodzaju. Oczy są zdecydowanie czymś więcej niż tylko... czytaj więcej
Co zrobić ?

Co zrobić ?

Co zrobić, żeby facet stracił dla Ciebie głowę ?
Co zrobić, żeby facet oszalał na moim punkcie ? Do osiągnięcia tego celu, istotnych będzie kilka kwestii. Zacznijmy od tego, że musimy uważać, żeby nie wyjść na desperatki lub gorzej, kobiety obłąkane na je... czytaj więcej
Jak facet podrywa ?

Jak facet podrywa ?

Jak rozpoznać, że facet podrywa?
Oznaki flirtu mężczyzny Kobiety są znane ze swojej niesamowitej intuicji i wyczucia. Zazwyczaj bezbłędnie są w stanie wskazać drobne szczegóły niedostrzegalne dla męskiego oka. Jest jednak rzecz, którą dość... czytaj więcej
Czy mąż kocha ?

Czy mąż kocha ?

Jak sprawdzić czy mąż mnie kocha?
Jak rozpoznać czy mąż mnie kocha ? Będąc kobietą, niezależnie od tego w jakiej kulturze się wychowywałaś - potrzebujesz stałego zapewniania w tym, że jesteś kochana. Dzięki temu czujesz się bezpiecznie, two... czytaj więcej
Iskrzenie między ludźmi

Iskrzenie między ludźmi

Kiedy iskrzy między kobietą a mężczyzną
Iskrzy między nami... Na swojej drodze spotykasz wiele osób, ale tylko niektórzy z nich zostają z Tobą na dłużej. Jeszcze mniej jest naprawdę blisko a już znikoma ilość to osoby, z którymi łączy Cię miłość.... czytaj więcej
Droczenie się

Droczenie się

Droczenie się
Co oznacza droczenie się z kimś ? Flirt, uwodzenie to gra wstępna do kolejnych kroków. W ten sposób działają obydwie strony, ale droczenie się to raczej męska domena. Faceci mają cały arsenał sposobów, aby ... czytaj więcej
Życie z aspergerowcem

Życie z aspergerowcem

Związek z aspergerowcem
Związek z aspergerowcem Budowanie szczęśliwych związków nigdy nie jest czymś łatwym. Chociaż reklamy w telewizji często przedstawiają nam utopijne obrazki zakochanych, rzeczywistość jest zupełnie inna. Budo... czytaj więcej
Kiedy facet patrzy...

Kiedy facet patrzy...

Gdy facet cię obserwuje
Gdy facet wpatruje się w kobietę... Najwięcej o tym, czy facet rzeczywiście jest Tobą zauroczony możesz wyczytać z zachowania mężczyzny, a zwłaszcza z jego wzroku. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak... czytaj więcej
Relacja z narcyzem

Relacja z narcyzem

Związek z narcyzem
Związek z narcyzem Związek z narcyzem może okazać się niełatwym zadaniem. Z uwagi na to, że narcyzm to część osobowości nie można zmienić zachowania partnera. Można jedynie bronić się i stawiać swoje granic... czytaj więcej
Niespełniona miłość

Niespełniona miłość

Nieodwzajemniona miłość
Niespełniona miłość Nieodwzajemniona miłość zawsze jest niezwykle trudnym doświadczeniem. Choć wiele filmów romantycznych przedstawia ją jako jedną z najbardziej romantycznych wizji miłości. Znamy ją równie... czytaj więcej
Więcej niż kolega

Więcej niż kolega

Jestem dla niego koleżanką czy kimś więcej?
Oznaki, ze to nie tylko kolega...  W dobie dzisiejszych czasów otwartość relacji między ludźmi sprawia, że uruchamia się w nas coraz więcej różnego typu emocji. Poznajemy wielu ludzi, czy to dzięki pracy, c... czytaj więcej
Gesty mężczyzn

Gesty mężczyzn

Czułe gesty mężczyzn
Gesty, które rodzą miłość Relacje damsko-męskie to temat, który od zawsze budzi wiele emocji. Każda kobieta marzy o romantycznej, wyjętej żywce z komedii romantycznej, więzi do grobowej deski. Na drodze tyc... czytaj więcej
Uwodzenie

Uwodzenie

Jak uwieść faceta?
Jak uwieść mężczyznę ? Odpowiedź na pytanie "Jak uwieść faceta?", to rzecz jasna odpowiedź dość trudna, bo dosłownie każdy facet ma jakiś swój typ kobiety. Często nie chodzi tyle o cechy wyglądu, co o te ws... czytaj więcej
Jak jej powiedzieć ?

Jak jej powiedzieć ?

Jak powiedzieć dziewczynie, że mi się podoba ?
Jak powiedzieć dziewczynie, że mi się podoba? Oczywiste jest, że żeby nawiązać jakąś relacją z dziewczyną, mężczyzna musi dać jej jakiś znak, że jest taką relacją zainteresowany. Pojawia się tylko pytanie, ... czytaj więcej
Oznaki zainteresowania

Oznaki zainteresowania

Oznaki, że podobasz się dziewczynie
Po czym rozpoznać, że podobasz się dziewczynie? Jest to pytanie, które zadaje sobie sporo chłopaków. Jako kobiety, już tak mamy, że bardzo często nie przyznamy się do tego, że coś czujemy, bo czekamy, aż to... czytaj więcej
Jak jej to okazać ?

Jak jej to okazać ?

Jak pokazać dziewczynie, że mi na niej zależy ?
Dziewczyna, jak jej pokazać, że mi na niej zależy?  Wiele mężczyzn zastanawia się, jak pokazać nam, że zależy im na naszym towarzystwie. Jest to bardzo istotna kwestia w budowaniu długotrwałej relacji ... czytaj więcej
Niegrzeczny facet

Niegrzeczny facet

Niegrzeczny facet
Niegrzeczny facet Niegrzeczni chłopcy są bardzo pewni siebie, roztaczają wokół siebie niezwykłą aurę, której niejedna kobieta nie potrafi się oprzeć. Z założenia szukasz dobrego człowieka na długie lata wsp... czytaj więcej
Jak znaleźć chłopaka ?

Jak znaleźć chłopaka ?

Jak znaleźć faceta ?
Jak znaleźć porządnego faceta ? Współczesny mężczyzna nosi na sobie wielkie brzemię oczekiwań, którym sprostać nie jest łatwo. Powinien być dobrym człowiekiem, czułym kochankiem, cierpliwym mężem i ojcem. B... czytaj więcej
Nieodwzajemnione uczucie

Nieodwzajemnione uczucie

Kocham kogoś z kim nie mogę być
Kocham faceta z którym nie mogę być Nieszczęśliwa miłość bywa niezwykle trudna i destrukcyjna. Przez nieustanne cierpienia spowodowane brakiem możliwości bycia z ukochaną osobą rodzą się depresje i człowiek... czytaj więcej
Rodzaje relacji

Rodzaje relacji

Rodzaje związków
Rodzaje związków między kobietą a mężczyzną Związek między dwojgiem ludzi może wyglądać różnie. Jego charakter ma związek z tym, jakie osobowości mają partnerzy, jakie mają upodobania i spojrzenia na świat.... czytaj więcej
Faza zauroczenia

Faza zauroczenia

Ile trwa zauroczenie ?
Zauroczenie - świat widziany przez różowe okulary? Faza zauroczenia kojarzona jest z fazą największego podniecenia i niepewności. Czujesz, że jesteś w stanie przytulić cały świat i nie możesz się doczekać, ... czytaj więcej
Miły czy zainteresowany ?

Miły czy zainteresowany ?

Facet miły czy zainteresowany?
Jak odróżnić uprzejmość od zainteresowania ? Wysyłane przez mężczyzn sygnały łatwo przeoczyć lub nadinterpretować. Nic więc dziwnego, że kobiety często zastanawiają się czy ich obiekt westchnień rzeczywiści... czytaj więcej
Różnica wieku w związku

Różnica wieku w związku

Różnica wieku w związku
Różnica wieku w związku Na pytanie, czy różnica wieku w związku jest, wadą czy zaletą nie ma jednoznacznej odpowiedzi. W zależności od konkretnej pary różnica wieku może zacieśniać relację, ale może być też... czytaj więcej
Jak go zauroczyć ?

Jak go zauroczyć ?

Jak zauroczyć sobą faceta?
Jak oczarować sobą mężczyznę ? Każda kobieta marzy o tym, aby wybrany przez nią facet niemalże natychmiast poddał się jej urokowi i zechciał się umówić. Umiejętność rozmowy i flirtowania zdają się być niezb... czytaj więcej
Osaczenie w związku

Osaczenie w związku

Kontrola w związku
Nadmierna kontrola w związku Wiążąc się z drugą osobą bardzo często zdarza się, że chcemy ją mieć na własność dla siebie. Taką tendencję przejawiają szczególnie kobiety. Pragną wiedzieć o facecie wszystko -... czytaj więcej
Pierwszy związek

Pierwszy związek

Pierwszy związek
Czy pierwszy związek może przetrwać ? Pierwsza miłość to coś, o czym marzy każdy. Wszystko co nowe jest fascynujące i to niepodważalny fakt. Dziewczynki plotkują o tym już w szkole podstawowej, wyobrażając ... czytaj więcej
Gdy facet mocno kocha

Gdy facet mocno kocha

Mężczyzna, który kocha prawdziwie
Jak rozpoznać miłość mężczyzny ? Chociaż kobiety i mężczyźni znacząco różnią się od siebie to w pewnych sytuacjach zachowują się jednak bardzo podobnie. Tak jest też właśnie z miłością, która uskrzydla i na... czytaj więcej
Kiedy on żałuje ?

Kiedy on żałuje ?

Kiedy facet żałuje rozstania ?
Po jakim czasie facet żałuje rozstania ? Rozstanie to zawsze bolesny etap. Zwłaszcza dla porzuconej kobiety. Mężczyzna zazwyczaj już w dniu, w którym zrealizował swoje postanowienie o odejściu, świętuje. Ba... czytaj więcej
Mąż się nie stara

Mąż się nie stara

Mąż się mną nie interesuje
Kiedy mąż przestaje się interesować żoną Kochać się jak dniu ślubu, czuć się bezpiecznie mimo burz, lubić być ze sobą. Jednym słowem szczęście we dwoje aż po kres. Dlaczego jednym się udaje a innym tak śred... czytaj więcej
Kiedy facet się waha...

Kiedy facet się waha...

Niezdecydowany facet
Jak traktować niezdecydowanego faceta ? Brak konkretnej reakcji ze strony faceta, którym jesteś zainteresowana może być niezwykle stresującym doświadczeniem. Chciałabyś wiedzieć, na czym stoisz i czy Wasza ... czytaj więcej
On mnie nie kocha

On mnie nie kocha

On mnie nie kocha, ale chce ze mną być
Nie kocha, ale chce być ze mną... W tworzeniu idealnego związku niezwykle istotna jest miłość. Trudno więc wyobrazić sobie sytuację, kiedy któreś z partnerów otwarcie mówi o tym, że nie kocha drugiej osoby.... czytaj więcej
Typ faceta

Typ faceta

Typy facetów
Typy mężczyzn Każdy facet, z którym umawiasz się na randki może być i zapewne jest zupełnie inny. Różne cechy charakteru mają wypływ na to, jak go postrzegasz i jak on będzie się zachowywał. Istnieje także ... czytaj więcej
Kwiaty od mężczyzny

Kwiaty od mężczyzny

Co oznaczają kwiaty od mężczyzny ?
Co oznacza, gdy mężczyzna kupuje kobiecie kwiaty ? Otrzymane w prezencie kwiaty uważane są za niezwykle miły gest i najczęściej wywołują uśmiech na twarzy kobiety, zwłaszcza gdy dostaje je od partner. Częst... czytaj więcej
Kiedy jej zależy

Kiedy jej zależy

Kiedy kobiecie zależy na mężczyźnie
W jaki sposób facet sprawdza czy kobiecie na nim zależy? Metod stosowanych przez mężczyzn jest dużo i potrafią się one mocno od siebie różnić. Niektóre to próby czytania między wierszami, inne to sprawdzani... czytaj więcej

O mnie

Kiedy kobiecie zależy na mężczyźnie horoskop Jestem doświadczoną kobietą, wróżką i numerologiem. Moja sprawność w interpretacji rozkładów kart tarota i uzupełnianie jej numerologią zadziwia często nawet mnie, stąd pewnie tak spore zainteresowanie moimi wróżbami. Oprócz wiedzy teoretycznej i praktycznej, wykazuję się również szczerością w moich wróżbach, dlatego masz pewność, że powiem Ci zawsze to co pokazały mi karty a nie to,co chcesz usłyszeć Zawsze stawiam na szczerość i prawdę rozkładając karty, ponieważ to zawsze popłaca. Więcej o mnie przeczytacie Państwo tutaj: o mnie

W przypadku zainteresowania moimi wróżbami proszę o kontakt pod tym adresem e-mail: wrozka@otylia.pl. Lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie zamów wróżbę. Pozdrawiam serdecznie.

Opinie o mnie

opinie

“Dziękuję za odpowiedź, Wcale nie jest tak, że spodziewałem się innej wróżby, poprostu chciałem coś sprawdzić no i otrzymałem odpwowiedź i potwierdzenie co do prawdziwości wspomianej wróżby. uwielbiam psychologię człowieka i jak widzę pani również.... myślę, że więcej nie muszę dodawać pozdrawiam”

Pan Piotr


opinie

"Szanowna pani Otylio, z calego serca dziekuje Pani za wrozbe, ktora podniosla mnie na duchu i pomogla smielej spojrzec w przyszlosc. Ciesze sie rowniez (choc byc moze nie powinnam), ze moje przypuszczenia co do zwiazku D. z M. sa takie jak Pani. Po prostu upewnilam sie, ze moja intuicja mnie nie myli. Dziekuje jeszcze raz bardzo serdecznie i pozdrawiam goraco, Malgorzata"

Pani Małgorzata


opinie

“ Pani Otylio pięknie dziękuję za wróżbę.Zawsze będe czytała ją aby uspokoić swoje wnętrze i bardziej kochać.Dziękuję za wspaniałe słowa ale to prawda co Pani pisze. Napewno polecę Pania innym osobą. ”

Pani Grażyna


KLIKNIJ, aby zobaczyć wszystkie opinie

Wersje językowe

Polish PL English EN German DE Dutch NL French FR Italian IT Spanish ES

Szybki kontakt

Napisz do mnie teraz:




    Ważne posty

    • Jak działa tarot ?
    • O moich wróżbach
    • Kilka słów o mnie
    • Przykłady moich rozkładów
    • Jak opisać swoją sytuację życiową ?
    • Jakie pytania zadawać kartom ?
    • Jak traktować wróżbę z kart ?
    • Co po otrzymaniu wróżby ?
    • Opinie o mojej pracy

    Często czytane

    • Dopasowanie znaków zodiaku
    • Numerologia partnerska
    • Miłość karmiczna
    • Małe Arkana w tarocie
    • Wielkie Arkana w tarocie
    • Tarot Lenormand
    • Losuj kartę tarota
    • Karty cygańskie
    • Karty klasyczne
    • Runy

    Facebook

    Polub mój profil na Facebooku, by otrzymywać powiadomienia o promocjach.

    Facebookfacebook

    Losuj kartę tarota

    Kliknij w poniższą kartę, aby wylosować dla siebie kartę dnia.
    Losuj jedną kartę tarotakarta dnia

    Wszystkie karty tarota

    Wielkie arkana


    0 Głupiec - I Mag - II Kapłanka - III Cesarzowa - IV Cesarz - V Arcykapłan - VI Kochankowie - VII Rydwan - VIII Sprawiedliwość - IX Pustelnik - X Koło fortuny - XI Moc - XII Wisielec - XIII Śmierć - XIV Umiarkowanie - XV Diabeł - XVI Wieża - XVII Gwiazda - XVIII Księżyc - XIX Słońce - XX Sąd - XXI Świat

    Małe arkana


    Czytaj więcej...

    Buławy: 2 buław - 3 buław - 4 buław - 5 buław - 6 buław - 7 buław - 8 buław - 9 buław - 10 buław - As buław - Rycerz buław - Król buław - Królowa buław - Giermek buław

    Kielichy: 2 kielichów - 3 kielichów - 4 kielichów - 5 kielichów - 6 kielichów - 7 kielichów - 8 kielichów - 9 kielichów - 10 kielichów - As kielichów - Rycerz kielichów - Król kielichów - Królowa kielichów - Giermek kielichów

    Miecze: 2 mieczy - 3 mieczy - 4 mieczy - 5 mieczy - 6 mieczy - 7 mieczy - 8 mieczy - 9 mieczy - 10 mieczy - As mieczy - Rycerz mieczy - Król mieczy - Królowa mieczy - Giermek mieczy

    Monety: 2 monet - 3 monet - 4 monet - 5 monet - 6 monet - 7 monet - 8 monet - 9 monet - 10 monet - As monet - Rycerz monet - Król monet - Królowa monet - Giermek monet

    Horoskopy i numerologia

    Znaki zodiaku


    Baran - Bliźnięta - Byk - Koziorożec - Lew - Panna - Rak - Ryby - Skorpion - Strzelec - Waga - Wodnik

    Charakterystyka numerologiczna


    Numerologiczna 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 11 - 22 - 33 - 44

    Popularne artykuły

    Ciekawie o tarocie


    Jak formułować pytania do kart ? - Jak opisać swoją sytuację ? - Rozkład kart tarota na miłość, związek, pracę, zdrowie i pieniądze - Interpretacja rozkładu kart tarota - Tarot TAK NIE online - Finanse czyli pieniądze w tarocie - Kiedy znajdę pracę ? - Tarot a zdrowie i choroby

    Czytaj więcej...

    Klika słów o wróżeniu


    Czego nie wie nawet najlepsza wróżka ? - Dobra wróżka online - Tarocistka a wróżka - różnice i podobieństwa - Jak przebiega wizyta u wróżki ? - Wróżby online - Wróżba e-mail - Czy wróżenie z kart tarota jest łatwe ?

    Troszkę numerologii


    Analiza numerologiczna - Dopasowanie numerologiczne - Numerologia związku - Podstawy numerologii - Znaczenie naszej daty urodzenia

    Co nas czeka w życiu ?


    Co mnie czeka w przyszłości ? - Co będę szczęśliwa ? - Kiedy wyjdę za mąż ? - Kiedy zajdę w ciążę ? - Kiedy urodzę dziecko ? - Ile będę miała dzieci ? - Kiedy wreszcie schudnę ?

    Jak żyć ?


    Jak być szczęśliwym ? - Jak pokonać strach ? - Sposoby na stres i nerwy - Jak być asertywnym ? - Jak poznać depresję ? - Jak wieść satysfakcjonujące życie ?

    Miłość w kartach


    Wróżby miłosne w kartach - Co on do mnie czuje ? - Związek i miłość karmiczna - Rytuały i zaklęcia miłosne - Dlaczego ich nie wykonuję ? - Jak sprawdzić czy on mnie zdradza ? - Gdy mąż zdradza... Zdrada w tarocie - Romans w pracy - Zazdrość w tarocie

    Odrobina ezoteryki


    Jak afirmować ? - Jak sobie poradzić z wizualizacją ? - Jak myśli i czyny kształtują naszą rzeczywistość ? - Czakry człowieka - Czym jest oświecenie ? - Jak się bronić przed wampirami energetycznymi ?

    Inne ciekawe źródła


    Mój blog to nie jedyne źródło informacji o wróżbach, tarocie, horoskopach, numerologii i całej szeroko pojętej ezoteryce. Z czystym sumieniem mogę Państwu polecić następujące serwisy internetowe: magia.onet.pl, horoskop.wp.pl, astromagia.pl, mhoroskop.pl, horoskopy.gazeta.pl, kobieta.interia.pl, horoskopy.fazi.pl, magiakart.pl, salontajemnic.pl, astroweb.pl, abrahadabra.pl, czary.pl, horoskop.czarymary.pl czy programva.com

    Partnerzy

    Kiedy kobiecie zależy na mężczyźnie wróżba z kart Kiedy jej zależy wróżba online Kiedy jej zależy horoskop

    Jak zamówić ?

    zamów wróżbęjak zamówić wróżbę