Jak go olać ?

Uwaga! Ogłaszam promocję na wróżbę na rok 2023. Jej koszt to tylko 90 zł. Promocja jest ograniczona czasowo. Aby z niej skorzystać proszę podać mi kod: "Wróżba2023". Szczegóły pod tym linkiem: TAROT 2023

Olewanie mężczyzny jako sposób, na poprawę relacji

Czasem jest tak, że facet, z którym się zdajemy, nie traktuje nas w sposób należyty. Istnieje prawdopodobieństwo, że wynika to z naszego zbytniego zaangażowania. Jeśli jesteśmy dla niego zbyt „wygodne”, to może się okazać, że w ogóle nas nie szanuje. Niestety, gdy mamy czegoś pod dostatkiem, to przestajemy to szanować. Jeśli wybaczamy wszystko mężczyźnie, ciągle utrzymujemy z nim kontakt, mimo że on się nie stara oraz robimy mu przysługi, to niestety, ale praktycznie same prosimy się o to, żeby traktować nas przedmiotowo.

Jak olewać mężczyznę, żeby zaczęło mu zależeć? 

Jak olać faceta, żeby zaczęło mu zależeć ?

Po pierwsze, nie uganiaj się za nim. Mężczyźni mają zdobywanie we krwi, więc jeśli same ciągle za nim ganiamy, to uniemożliwiamy mu wykazanie się. Romantyzm to jak zabawa w kotka i myszkę, problem polega na tym, że nie może być dwóch kotów lub dwóch myszek. Nawet nieśmiali introwertycy mają w sobie coś ze zdobywcy, tylko że oni zdobywają w inny sposób, bardziej okrężny i powolny, ale mimo wszystko, to dalej oni robią w tej zabawie za kota, a co dopiero wysportowani ekstrawertycy, którzy są regularnie oblegani przez zainteresowane nimi dziewczyny.

Nie możesz być dostępna dla niego cały czas. Nie masz stać ciągle pod telefonem, wyczekując tego, aż odpiszę, żeby nie musiał na ciebie czekać. Obaj macie swoje życie prywatne i nie warto poświęcać mu całej swojej uwagi. Dzięki temu nauczysz go też cierpliwości oraz wymusisz na nim, żeby to on uganiał się za tobą. Oczywiście, staraj się z tym nie przesadzić, odpisywanie dopiero po tygodniu świadczy o braku szacunku i wychowania, jak i jest popadaniem ze skrajności w skrajność.

Bądź tajemnicza. Każda informacja, której nie powiesz od razu, to informacja, która będzie zaprzątać mu głowę i będzie się on starał na różne sposoby ją od ciebie zdobyć, a dokładnie o to nam chodzi. Warto w tym celu oczywiście mieć pasje, pamiętaj, najbardziej uwagę ludzi przyciągają osoby, które są pełne pasji i zainteresowań. Im więcej rzeczy będziemy robić i im lepsze w nich będziemy, tym więcej ciekawostek o sobie będziemy miały w zanadrzu. Będą one nam służyć jako asy w rękawie, gdyby okazało się, że nie mamy już o czym rozmawiać, ale próbuj mówić o nich tak, żeby facet nie dostawał wszystkich faktów i żeby był tego świadomy, dzięki tej tajemniczości, będzie miał on coś, do czego będzie chciał się dokopać.

Na co trzeba przede wszystkim uważać?

Najważniejsze jest to, żeby facet nie zorientował się, że tak naprawdę nam na nim zależy. On ma się dla nas starać, bo jak nie będzie, to nas straci, a przynajmniej ma on tak myśleć. Gdy zorientuje się on, że to wszystko to tylko podchody, a my i tak chcemy z nim być, to wytwarzana przez nas presja straci na swej potędze. Niektórzy mężczyźni próbują nas nawet sprawdzić, poprzez robienie tego samego nam. Wiele kobiet potrafi się w tym momencie wydać, bo panikując, że facet stracił nimi zainteresowanie, zaczynają same podejmować inicjatywę. Przyznanie się do uczucia jest ważne, ale jeszcze ważniejszy jest odpowiedni moment, żeby nie myślał on, że ma nas od samego początku na tacy.

Jak olać faceta, żeby zaczęło mu zależeć ?
Jeśli spodobał Ci się ten artykuł lub korzystasz z mojej wiedzy na swoim blogu lub stronie www to wstaw proszę u siebie link do źródła: https://blog.otylia.pl/jak-olac-faceta-zeby-zaczelo-mu-zalezec/
zamów wróżbęjak zamówić wróżbę




Czy on mnie kocha Tarot
  • Zobacz rozkład na to pytanie
  • Sprawdzone rozkłady
  • Praktyczna wiedza
Tarot online
  • Wszystkie sekrety tarota online
  • Tarot w połączeniu z numerologią
  • Artykuły o tarocie
Tarot: Co on do mnie czuje ?
  • Zobacz co on do Ciebie czuje
  • Dobre wróżby
  • Związki i partnerstwo
Tarot miłosny
  • Tarot o miłości
  • Horodkopy partnerskie
  • Dopasowanie partnerów
Tagi: ⭐ jak postępować z facetem, żeby mu zależało, co zrobić, żeby zaczęło mu na mnie zależeć, nie pokazuj facetowi, że Ci na nim zależy, co zrobić, żeby facet chciał związku, po czym poznać, że facet stracił zainteresowanie, co zrobić, żeby facet się zaagażował,

Napisz do mnie


    O mnie

    Jak olać faceta, żeby zaczęło mu zależeć ? horoskopJestem doświadczoną kobietą, wróżką i numerologiem. Moja sprawność w interpretacji rozkładów kart tarota i uzupełnianie jej numerologią zadziwia często nawet mnie, stąd pewnie tak spore zainteresowanie moimi wróżbami. Oprócz wiedzy teoretycznej i praktycznej, wykazuję się również szczerością w moich wróżbach, dlatego masz pewność, że powiem Ci zawsze to co pokazały mi karty a nie to,co chcesz usłyszeć Zawsze stawiam na szczerość i prawdę rozkładając karty, ponieważ to zawsze popłaca. Więcej o mnie przeczytacie Państwo tutaj: o mnie

    W przypadku zainteresowania moimi wróżbami proszę o kontakt pod tym adresem e-mail: wrozka@otylia.pl. Lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie zamów wróżbę. Pozdrawiam serdecznie.

    Opinie o mnie

    opinie

    “Serdecznie dziękuję za profesjonalizm. Jestem w pełni usatysfakcjonowana, ale nie tylko z tego powodu, że wróżba okazała się w konsekwencji bardzo pozytywna, ale głównie dlatego,że poczułam się poważnie potraktowana,a kwota, którą zapłaciłam była w pełni uzasadniona ;)Życzę Pani pomyślności w życiu osobistym jak i w życiu wróżki, a w pracy dużej ilości osób tak samo wdzięcznych jak ja. Pani praca przynosi wymierne efekty i jest bardzo potrzebna. Oprócz ogromnej wiedzy i wyczucia tematu posiada Pani wyjątkowe zdolności wczuwania się w psychikę danej osoby, co świadczy też o dużej wiedzy z zakresu psychologii człowieka. Serdecznie pozdrawiam i ślę Pani dużo pozytywnej energii :)”

    Pani Danuta


    opinie

    “Dziekuje serdecznie To dziwne... bo wszystko sie zgadza co do joty... Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za dodanie otuchy Z powaznianiem Arek”

    Pan Arkadiusz


    opinie

    “ Dziękuję bardzo za szybka odpowiedź. Już wiem na czym się mam koncentrowac i to, ze nie warto walczyć z wiatrakami. Pozdrawiam i na pewno będe jeszcze korzystała z Pani usług. Pozdrawiam ”

    Pani Ewa


    KLIKNIJ, aby zobaczyć wszystkie opinie

    Darmowe wróżby



    3 karty tarota3 karty tarota
    TAROT
    Z 3 KART
    5 kart tarota5 kart tarota
    TAROT
    Z 5 KART
    tarot lenormandtarot lenormand
    TAROT
    LENORMAND
    losuj runęlosuj runę
    LOSUJ
    RUNĘ
    karty cygańskiekarty cygańskie
    KARTY
    CYGAŃSKIE
    karty klasyczne3 karty klasyczne
    KARTY
    KLASYCZNE
    tarot na dziśtarot na dziś
    TAROT
    NA DZISIAJ
    tarot na tydzieńtarot na tydzień
    TAROT
    TYGODNIOWY
    tarot na miesiąctarot na miesiąc
    TAROT
    MIESIĘCZNY

    Najciekawsze na blogu

    najlepsza wróżka w polsce
    O MNIE I O MOIM
    WRÓŻENIU
    opinie
    OPINIE O MOICH
    WRÓŻBACH
    rozkłady
    PRZYKŁADY
    ROZKŁADÓW
    znaczenie kart tarota
    ZNACZENIE
    KART TAROTA
    wielkie arkana
    WIELKIE
    ARKANA
    małe arkana
    MAŁE
    ARKANA
    jak działa tarot
    JAK DZIAŁA
    TAROT ?
    czy tarot jest wiarygodny
    CZY TAROT JEST
    WIARYGODNY ?
    czy tarot się sprawdza
    CZY TAROT SIĘ
    SPRAWDZA ?
    pytania do tarota
    O CO PYTAĆ
    KARTY TAROTA ?
    jak opisać sytuację
    JAK OPISAĆ
    SWOJĄ SYTUACJĘ ?
    jak traktować wróżbę
    JAK TRAKTOWAĆ
    WRÓŻBĘ Z KART ?
    tarot anielski
    KARTY
    ANIELSKIE
    karty cygańskie
    KARTY
    CYGAŃSKIE
    tarot lenormand
    TAROT
    LENORMAND
    tarot partnerski
    TAROT
    PARTNERSKI
    numerologia
    NUMEROLOGIA
    PARTNERSKA
    horoskop parterski
    DOPASOWANIE
    ZNAKÓW ZODIAKU
    kalkulator numerologiczny
    KALKULATOR
    NUMEROLOGICZNY
    znaczenie godzin
    ZNACZENIE
    GODZIN
    liczby anielskie
    LICZBY
    ANIELSKIE
    numerologia związku
    NUMEROLOGIA
    ZWIĄZKU
    znaczenie daty ur
    ZNACZENIE DATY
    URODZENIA
    portret numerologiczny
    PORTRET
    NUMEROLOGICZNY
    faceci
    DLA MĘŻCZYZN
    O KOBIETACH
    kobiety
    DLA KOBIET
    O FACETACH
    emocje
    EMOCJE
    UCZUCIA
    związki
    ZWIĄZKI
    UCZUCIOWE
    zdrady
    ZDRADY
    ROMANSE
    problemy
    PROBLEMY
    ŻYCIOWE
    rozwój osobisty
    ROZWÓJ
    OSOBISTY
    wizualizacja
    TECHNIKI
    WIZUALIZACJI
    afirmacje
    AFIRMACJE
    Z PRZYKŁADAMI
    jak medytować
    TECHNIKI
    MEDYTACJI
    jak uspokoić myśli
    JAK USPOKOIĆ
    MYŚLI ?
    jak się polubić
    JAK POLUBIĆ
    SIEBIE ?
    jak opanować złość
    JAK OPANOWAĆ
    ZŁOŚĆ ?
    jak wybaczyć sobie
    JAK SOBIE
    WYBACZYĆ ?
    strefa komfortu
    JAK WYJŚĆ ZE
    STREFY KOMFORTU ?
    jak pokomać strach
    JAK POKONAĆ
    STRACH ?
    sposoby na stres
    SPOSOBY NA
    STRES
    szczęście
    JAK OSIĄGNĄĆ
    SZCZĘŚCIE ?
    miłość karmiczna
    MIŁOŚĆ
    KARMICZNA
    bliźniaczy płomień
    BLIŹNIACZY
    PŁOMIEŃ
    wróżby miłosne
    WRÓŻBY
    MIŁOSNE
    jak odzyskać miłość
    JAK ODZYSKAĆ
    MIŁOŚĆ ?
    czy będzie powrót
    CZY JEST SZANSA
    NA POWRÓT ?
    jak zakończyć związek
    JAK ZAKOŃCZYĆ
    ZWIĄZEK ?
    magia
    MAGIA
    CZARY
    energia
    ENERGETYKA
    CZŁOWIEKA
    symbole ezoteryczne
    SYMBOLE
    EZOTERYCZNE
    magia miłosna
    MAGIA
    MIŁOSNA
    zaklęcia miłosne
    ZAKLĘCIA
    MIŁOSNE
    spętanie miłosne
    SPĘTANIE
    MIŁOSNE
    czym są czakry
    TAJEMNICE
    CZAKR
    jak odblokować czakry
    JAK ODBLOKOWAĆ
    CZAKRY
    aura
    AURA
    CZŁOWIEKA
    wampir energetyczny
    WAMPIRY
    ENERGETYCZNE
    jak podnieść wibracje
    JAK PODNIEŚĆ
    WIBRACJE ?
    hipnoza regresyjna
    HIPNOZA
    REGRESYJNA
    czy ktoś rzucił urok
    CZY KTOŚ RZUCIŁ
    NA MNIE UROK ?
    odczynianie uroków
    ODCZYNIANIE
    UROKÓW
    zła energia w domu
    ZŁA ENERGIA
    W DOMU
    słynne przepowiednie
    SŁYNNE
    PRZEPOWIEDNIE
    terapie alternatywne
    TERAPIE
    ALTERNATYWNE
    znaczenie snów
    ZNACZENIE
    SNÓW
    czy marzenie się spełni
    CZY MARZENIA
    SIĘ SPEŁNIAJĄ ?
    czy będę szczęśliwa
    CZY BĘDĘ
    SZCZĘŚLIWA ?
    co mnie czeka w przyszłości
    CO MNIE CZEKA
    W PRZYSZŁOŚCI ?
    ukryty narcyzm
    UKRYTY
    NARCYZM

    CZYM JEST
    FONOHOLIZM ?
    zaburzenia odżywiania
    ZABURZENIA
    ODŻYWIANIA
    ile będę miała dzieci
    ILE BĘDĘ
    MIAŁA DZIECI ?
    kiedy zajdę w ciążę
    KIEDY ZAJDĘ
    W CIĄŻĘ ?
    kiedy wyjdę za mąż
    KIEDY WYJDĘ
    ZA MAŻ ?
    horoskop chiński
    HOROSKOP
    CHIŃSKI
    chiński zodiak
    CHIŃSKIE
    ZNAKI ZODIAKU
    horoskop celtycki
    HOROSKOP
    CELTYCKI

    Znaki zodiaku

    Kliknij na interesujący Cię znak zodiaku, aby przeczytać jego rozbudowaną charakterystykę:



    Znak zodiaku Baran
    BARAN
    Znak zodiaku Byk
    BYK
    Znak zodiaku Bliźnięta
    BLIŻNIĘTA
    Znak zodiaku Rak
    RAK
    Znak zodiaku Lew
    LEW
    Znak zodiaku Panna
    PANNA
    Znak zodiaku Waga
    WAGA
    Znak zodiaku Skorpion
    SKORPION
    Znak zodiaku Strzelec
    STRZELEC
    Znak zodiaku Koziorożec
    KOZIOROŻEC
    Znak zodiaku Wodnik
    WODNIK
    Znak zodiaku Ryby
    RYBY

    Wersje językowe

    Polish PLEnglish ENGerman DEDutch NLFrench FRItalian ITSpanish ES

    Szybki kontakt

    Napisz do mnie teraz:


      Ważne posty

      • Jak działa tarot ?
      • O moich wróżbach
      • Kilka słów o mnie
      • Przykłady moich rozkładów
      • Jak opisać swoją sytuację życiową ?
      • Jakie pytania zadawać kartom ?
      • Jak traktować wróżbę z kart ?
      • Co po otrzymaniu wróżby ?
      • Opinie o mojej pracy

      Kalkulatory

      MAGICZNA KULA

      Wylosuj

      SWĘDZIDEŁKO

      Magia

      zaklęcia miłosne
      ZAKLĘCIA
      MIŁOSNE
      magia
      MAGIA
      CZARY
      bliźniaczy płomień
      BLIŹNIACZY
      PŁOMIEŃ

      Związki

      jak uratować związek
      JAK URATOWAĆ
      ZWIĄZEK ?
      czy będzie powrót
      CZY JEST SZANSA
      NA POWRÓT ?
      jak zakończyć związek
      JAK ZAKOŃCZYĆ
      ZWIĄZEK ?

      Dzień / Tydzień / Miesiąc

      tarot na dziś
      TAROT NA DZIŚ
      tarot na tydzień
      TAROT NA TYDZIEŃ
      tarot na miesiąc
      TAROT NA MIESIĄC

      Wróżby

      tarot partnerski
      TAROT
      PARTNERSKI
      wróżby miłosne
      TAROT
      MIŁOSNY
      wróżby online
      CZYM SĄ
      WRÓŻBY ONLINE ?

      Rozwój osobisty

      rozwój osobisty
      ROZWÓJ
      OSOBISTY
      wizualizacja
      TECHNIKI
      WIZUALIZACJI
      afirmacje
      AFIRMACJE
      Z PRZYKŁADAMI

      Czakry

      czakry
      CZAKRY
      W CIELE
      jak odblokować czakry
      JAK ODBLOKOWAĆ
      CZAKRY ?
      aura
      AURA
      CZŁOWIEKA

      Życie

      jak pokonać strach
      JAK POKONAĆ
      STRACH ?
      sposoby na stres
      SPOSOBY
      NA STRES
      jak osiągnąć szczęście
      JAK OSIĄGNĄĆ
      SZCZĘŚCIE ?

      Facebook

      Polub mój profil na Facebooku, by otrzymywać powiadomienia o promocjach.

      Facebookfacebook

      Zobacz inne posty

      Karta dnia

      Kliknij w poniższą kartę, aby wylosować dla siebie kartę dnia.
      Losuj jedną kartę tarotakarta dnia

      Partnerzy

      Jak olać faceta, żeby zaczęło mu zależeć ? wróżba z kartJak go olać ? wróżba onlineJak go olać ? horoskop

      Jak zamówić ?

      zamów wróżbęjak zamówić wróżbę