Uśmiech faceta

Gdy facet uśmiecha się na Twój widok

Mówi się, że kobiety są z Wenus, a mężczyźni z Marsa. Różnice w budowie naszych mózgów są potwierdzone naukowo. Nic więc dziwnego, że nam, kobietom spędza sen z powiek wiele kwestii związanych z męskim zachowaniem. Jednym z nich są posyłane uśmiechy – o co mu chodzi? Czy on chce ode mnie czegoś więcej? Jeśli zadajesz sobie te pytania widząc jego wyraz twarzy, ten artykuł jest dla ciebie! 

Co oznacza uśmiech mężczyzny? 

Facet uśmiecha się na mój widok

Widząc uśmiechniętego faceta, który zaczyna być rozpromieniony w naszym towarzystwie koniecznie chcemy zinterpretować jego zachowanie – taka już jest kobieca natura. Na pewno wywołujesz w nim pozytywne emocje i on nie potrafi tego ukryć. Jeśli faktycznie mu się podobasz – oprócz twarzy będzie o tym mówić całe jego ciało. Siadanie na przeciwko ciebie, przyglądanie się twoim ustom podczas rozmowy, czy odgarnianie włosów to ewidentne sygnały sympatii. 

Uśmiech posyłany ukradkiem 

Pracujecie razem w biurze, ale rzadko macie okazję porozmawiać. Wszyscy jego współpracownicy mówią, że jest fajnym facetem. Za każdym razem kiedy mijacie się na korytarzu on nieśmiało się uśmiecha? Być może nie ma odwagi do ciebie zagadać, a wzbudziłaś jego zainteresowanie. Następnym razem spróbuj złapać się z nim na biurowej kawie! Na pewno pomożesz mu w ten sposób przełamać pierwsze lody, a kto wie – być może ta znajomość rozwinie się w niespodziewanym kierunku… 

Uśmiech i jego pogodne usposobienie 

Facet, o którym teraz myślisz być może po prostu tak ma, że uśmiecha się szeroko do całego świata. Niektórzy mężczyźni są po prostu duszą towarzystwa. Rzucają dowcipami, chętnie poznają nowych ludzi i są cały czas roześmiani. Ten typ po prostu kocha brać życie garściami! Jeśli wpadniesz mu w oko, twoje życie nabierze kolorów i nigdy nie spotka cię nuda. Może to być ciekawe doświadczenie, ale jeśli on ci się podoba – nie nastawiaj się też na zbyt wiele. Jego pozytywne usposobienie jest skierowane do całego świata, niekoniecznie mu się spodobałaś. 

On się uśmiecha, żeby zaciągnąć cię do łóżka

Wszystkie koleżanki cię przed nim ostrzegają. Mówią, że spotykał się już z połową miasta i zmienia dziewczyny jak rękawiczki. Ciebie coś jednak do niego ciągnie – no i ten zniewalający uśmiech… Powinna zapalić ci się lampka ostrzegawcza! Musisz pamiętać, że niektórzy mężczyźni mogą wykorzystywać swoją aparycję i mimikę twarzy tylko do osiągnięcia własnych, seksualnych korzyści. Jeśli oprócz uśmiechu raczy cię typowymi tekstami na podryw – raczej nic poważnego z tego nie wyjdzie. Lepiej wymiksować się z tej znajomości zanim za bardzo się wkręcisz! 

Uśmiech mężczyzny w długim związku

Mieszkacie już razem kilka lat. Opadły już pierwsze emocje związane ze związkiem, teraz łączy was przede wszystkim zwykła codzienność. Dalej uwielbiacie spędzać ze sobą czas, ale już nie ma tej iskry co na początku. On jednak cały czas uśmiecha się na twój widok tak samo jak na początku waszej relacji. To świetny znak – łączy was coś poważnego, a jego uczucia są szczere i głębokie. Czeka was długa i namiętna przyszłość! 

Facet uśmiecha się na mój widok
Jeśli spodobał Ci się ten artykuł lub korzystasz z mojej wiedzy na swoim blogu lub stronie www to wstaw proszę u siebie link do źródła: https://blog.otylia.pl/facet-usmiecha-sie-na-moj-widok/

zamów wróżbęjak zamówić wróżbę



Czy on mnie kocha Tarot
  • Zobacz rozkład na to pytanie
  • Sprawdzone rozkłady
  • Praktyczna wiedza
Tarot online
  • Wszystkie sekrety tarota online
  • Tarot w połączeniu z numerologią
  • Artykuły o tarocie
Tarot: Co on do mnie czuje ?
  • Zobacz co on do Ciebie czuje
  • Dobre wróżby
  • Związki i partnerstwo
Tarot miłosny
  • Tarot o miłości
  • Horodkopy partnerskie
  • Dopasowanie partnerów
Tagi: ⭐ uśmiech faceta co oznacza, gdy facet uśmiecha się na Twój widokhttps://blog otylia pl/facet-usmiecha-sie-na-moj-widok/

Napisz do mnie




    O mnie

    Facet uśmiecha się na mój widok horoskop Jestem doświadczoną kobietą, wróżką i numerologiem. Moja sprawność w interpretacji rozkładów kart tarota i uzupełnianie jej numerologią zadziwia często nawet mnie, stąd pewnie tak spore zainteresowanie moimi wróżbami. Oprócz wiedzy teoretycznej i praktycznej, wykazuję się również szczerością w moich wróżbach, dlatego masz pewność, że powiem Ci zawsze to co pokazały mi karty a nie to,co chcesz usłyszeć Zawsze stawiam na szczerość i prawdę rozkładając karty, ponieważ to zawsze popłaca. Więcej o mnie przeczytacie Państwo tutaj: o mnie

    W przypadku zainteresowania moimi wróżbami proszę o kontakt pod tym adresem e-mail: wrozka@otylia.pl. Lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie zamów wróżbę. Pozdrawiam serdecznie.

    Opinie o mnie

    opinie

    “Pani Otylio; Bardzo dziękuję za wskazanie właściwej drogi. Mam nadzieję, że uda mi się postępować zgodnie ze wskazówkami Pani. Jeśli tylko ktoś będzie potrzebował pomocy, chętnie polecę Panią, a i pewnie sama jeszcze nie raz skorzystam z Pani porad. Pozdrawiam.”

    Pani Iwona


    opinie

    "Pani Otylio.... Bardzo dziekuje za wróżbe czytajac ja czytałam o sobie dziekuje za nadzieje...zdaje sobie sprawe ze to nie jest wyrocznia tylko wskazowka pewnego rodzaju, ale napewno bedzie mi łatwiej podjac decyzje o odejsciu od A. i zwiazaniu sie z M.......jeszcze raz bardzo dziekuje...napewno sie jeszcze odezwe :) pozdrawiam serdecznie "

    Pani Agnieszka


    opinie

    "Witam Pani Otylio, dziękuję serdecznie za wróżbę. Wskazówki w niej zawarte są dla mnie cenne. Pozdrawiam serdecznie i również życzę wszystkiego najlepszego! "

    Pani Marta


    KLIKNIJ, aby zobaczyć wszystkie opinie

    Darmowe wróżby



    3 karty tarota3 karty tarota
    TAROT
    Z 3 KART
    5 kart tarota5 kart tarota
    TAROT
    Z 5 KART
    tarot lenormandtarot lenormand
    TAROT
    LENORMAND
    losuj runęlosuj runę
    LOSUJ
    RUNĘ
    karty cygańskiekarty cygańskie
    KARTY
    CYGAŃSKIE
    karty klasyczne3 karty klasyczne
    KARTY
    KLASYCZNE
    tarot na dziśtarot na dziś
    TAROT
    NA DZISIAJ
    tarot na tydzieńtarot na tydzień
    TAROT
    TYGODNIOWY
    tarot na miesiąctarot na miesiąc
    TAROT
    MIESIĘCZNY

    Najciekawsze na blogu


    O MNIE I O MOIM
    WRÓŻENIU

    OPINIE O MOICH
    WRÓŻBACH

    PRZYKŁADY
    ROZKŁADÓW

    ZNACZENIE
    KART TAROTA

    WIELKIE
    ARKANA

    MAŁE
    ARKANA

    JAK DZIAŁA
    TAROT ?

    CZY TAROT JEST
    WIARYGODNY ?

    CZY TAROT SIĘ
    SPRAWDZA ?

    O CO PYTAĆ
    KARTY TAROTA ?

    JAK OPISAĆ
    SWOJĄ SYTUACJĘ ?

    JAK TRAKTOWAĆ
    WRÓŻBĘ Z KART ?

    KARTY
    ANIELSKIE

    KARTY
    CYGAŃSKIE

    TAROT
    LENORMAND

    TAROT
    PARTNERSKI

    NUMEROLOGIA
    PARTNERSKA

    DOPASOWANIE
    ZNAKÓW ZODIAKU

    KALKULATOR
    NUMEROLOGICZNY

    ZNACZENIE
    GODZIN

    LICZBY
    ANIELSKIE

    NUMEROLOGIA
    ZWIĄZKU

    ZNACZENIE DATY
    URODZENIA

    PORTRET
    NUMEROLOGICZNY

    DLA MĘŻCZYZN
    O KOBIETACH

    DLA KOBIET
    O FACETACH

    EMOCJE
    UCZUCIA

    ZWIĄZKI
    UCZUCIOWE

    ZDRADY
    ROMANSE

    PROBLEMY
    ŻYCIOWE

    ROZWÓJ
    OSOBISTY

    TECHNIKI
    WIZUALIZACJI

    AFIRMACJE
    Z PRZYKŁADAMI

    TECHNIKI
    MEDYTACJI

    JAK USPOKOIĆ
    MYŚLI ?

    JAK POLUBIĆ
    SIEBIE ?

    JAK OPANOWAĆ
    ZŁOŚĆ ?

    JAK SOBIE
    WYBACZYĆ ?

    JAK WYJŚĆ ZE
    STREFY KOMFORTU ?

    JAK POKONAĆ
    STRACH ?

    SPOSOBY NA
    STRES

    JAK OSIĄGNĄĆ
    SZCZĘŚCIE ?

    MIŁOŚĆ
    KARMICZNA

    BLIŹNIACZY
    PŁOMIEŃ

    WRÓŻBY
    MIŁOSNE

    JAK ODZYSKAĆ
    MIŁOŚĆ ?

    CZY JEST SZANSA
    NA POWRÓT ?

    JAK ZAKOŃCZYĆ
    ZWIĄZEK ?

    MAGIA
    CZARY

    ENERGETYKA
    CZŁOWIEKA

    SYMBOLE
    EZOTERYCZNE

    MAGIA
    MIŁOSNA

    ZAKLĘCIA
    MIŁOSNE

    SPĘTANIE
    MIŁOSNE

    TAJEMNICE
    CZAKR

    JAK ODBLOKOWAĆ
    CZAKRY

    AURA
    CZŁOWIEKA

    WAMPIRY
    ENERGETYCZNE

    JAK PODNIEŚĆ
    WIBRACJE ?

    HIPNOZA
    REGRESYJNA

    CZY KTOŚ RZUCIŁ
    NA MNIE UROK ?

    ODCZYNIANIE
    UROKÓW

    ZŁA ENERGIA
    W DOMU

    SŁYNNE
    PRZEPOWIEDNIE

    TERAPIE
    ALTERNATYWNE

    ZNACZENIE
    SNÓW

    CZY MARZENIA
    SIĘ SPEŁNIAJĄ ?

    CZY BĘDĘ
    SZCZĘŚLIWA ?

    CO MNIE CZEKA
    W PRZYSZŁOŚCI ?

    UKRYTY
    NARCYZM

    CZYM JEST
    FONOHOLIZM ?

    ZABURZENIA
    ODŻYWIANIA

    ILE BĘDĘ
    MIAŁA DZIECI ?

    KIEDY ZAJDĘ
    W CIĄŻĘ ?

    KIEDY WYJDĘ
    ZA MAŻ ?

    HOROSKOP
    CHIŃSKI

    CHIŃSKIE
    ZNAKI ZODIAKU

    HOROSKOP
    CELTYCKI

    Znaki zodiaku

    Kliknij na interesujący Cię znak zodiaku, aby przeczytać jego rozbudowaną charakterystykę:



    Znak zodiaku Baran
    BARAN
    Znak zodiaku Byk
    BYK
    Znak zodiaku Bliźnięta
    BLIŻNIĘTA
    Znak zodiaku Rak
    RAK
    Znak zodiaku Lew
    LEW
    Znak zodiaku Panna
    PANNA
    Znak zodiaku Waga
    WAGA
    Znak zodiaku Skorpion
    SKORPION
    Znak zodiaku Strzelec
    STRZELEC
    Znak zodiaku Koziorożec
    KOZIOROŻEC
    Znak zodiaku Wodnik
    WODNIK
    Znak zodiaku Ryby
    RYBY

    Wersje językowe

    Szybki kontakt

    Napisz do mnie teraz:




      Ważne posty

      • Jak działa tarot ?
      • O moich wróżbach
      • Kilka słów o mnie
      • Przykłady moich rozkładów
      • Jak opisać swoją sytuację życiową ?
      • Jakie pytania zadawać kartom ?
      • Jak traktować wróżbę z kart ?
      • Co po otrzymaniu wróżby ?
      • Opinie o mojej pracy

      Kalkulatory

      MAGICZNA KULA

      Wylosuj

      SWĘDZIDEŁKO

      Magia


      ZAKLĘCIA
      MIŁOSNE

      MAGIA
      CZARY

      BLIŹNIACZY
      PŁOMIEŃ

      Związki


      JAK URATOWAĆ
      ZWIĄZEK ?

      CZY JEST SZANSA
      NA POWRÓT ?

      JAK ZAKOŃCZYĆ
      ZWIĄZEK ?

      Dzień / Tydzień / Miesiąc


      TAROT NA DZIŚ

      TAROT NA TYDZIEŃ

      TAROT NA MIESIĄC

      Wróżby


      TAROT
      PARTNERSKI

      TAROT
      MIŁOSNY

      CZYM SĄ
      WRÓŻBY ONLINE ?

      Rozwój osobisty


      ROZWÓJ
      OSOBISTY

      TECHNIKI
      WIZUALIZACJI

      AFIRMACJE
      Z PRZYKŁADAMI

      Czakry


      CZAKRY
      W CIELE

      JAK ODBLOKOWAĆ
      CZAKRY ?

      AURA
      CZŁOWIEKA

      Życie


      JAK POKONAĆ
      STRACH ?

      SPOSOBY
      NA STRES

      JAK OSIĄGNĄĆ
      SZCZĘŚCIE ?

      Facebook

      Polub mój profil na Facebooku, by otrzymywać powiadomienia o promocjach.

      Facebookfacebook

      Zobacz inne posty

      Losuj kartę tarota

      Kliknij w poniższą kartę, aby wylosować dla siebie kartę dnia.
      Losuj jedną kartę tarotakarta dnia

      Partnerzy

      Facet uśmiecha się na mój widok wróżba z kart Uśmiech faceta wróżba online Uśmiech faceta horoskop

      Jak zamówić ?

      zamów wróżbęjak zamówić wróżbę